عباس زاده مشکینی: اراضی اشغالی جزء نا امن‌ترین مناطق جهان است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۷:۵۱


کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه در حال حاضر اسرائیل از نظر امنیتی تضعیف شده است، گفت: هزینه نگهداری رژیم صهیونیستی برای غربی‌ها افزایش یافته که پیش بینی می‌شود با توجه به فشار ناشی از بیداری ملت‌ها غربی‌ها بی میل نباشند این رژیم نامشروع را بازبینی کنند.

محمود عباس زاده مشکینی، کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با بیان اینکه اراضی اشغالی اکنون جزء نا امن‌ترین مناطق جهان است، گفت: اسرائیل موجودیتی مستقل از غرب نیست و ساخته و پرداخته غربی‌ها در منطقه است، زیرا ماهیت تشکیل این رژیم را آنها طراحی کرده و ساخته اند و تا کنون حمایتش کرده اند تا جایی که حتی چند سال قبل هم به واسطه اینکه بخواهند بر منطقه مدیریت کنند اظهار کرده بودند که ناو جنگی ما در منطقه است. منافع غربی‌ها و استراتژی غربی‌ها ایجاب می‌کند که ناو جنگی شان در منطقه حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بیداری ملت‌ها در قبال جنایات صهیونیست‌ها در منطقه شرایط برای این موجود نامشروع وخیم شده است از طرف دیگر نیز با توجه به حملات چند جبهه به صهیون‌ها هزینه نگهداری این رژیم برای غربی‌ها بالا است که بر همین اساس پیش بینی می‌شود که شاید غربی‌ها بی میل نباشند موجودیت این رژیم را بازبینی کنند که آیا به حمایت خود تداوم بدهند یا نه. 

کارشناس سیاست خارجی با اشاره به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان تصریح کرد: بیداری ملت‌ها باعث شده این موجود نامشروع تحت فشار قرار گیرد که همین امر باعث شده هزینه‌های آن‌ها در منطقه خیلی افزایش یابد که با این وضعیت بعید می‌دانم غربی‌ها بخواهند هزینه نامحدود حفظ این غده سرطانی را در منطقه تداوم بدهند.

عباس زاده مشکینی خاطر نشان کرد: مجموعه اراضی اشغالی برای شهروندانی که از اکثر نقاط جهان به آنجا آمده اند دیگر امنیت آنها را نمی‌تواند تضمین کند که همین موضوع میل به مهاجرت را در آنها افزایش داده است البته رسانه‌های آنها نمی‌خواهد این موضوع به گوش جهانیان برسد که در این رابطه باید گفت اتفاقات اخیر سرعت انحلال این رژیم را بیشتر می‌کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.