برای خوشحالی مردم اصفهان تلاش می‌کنیم/ سفیر تیم قابل احترامی است

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۸:۴۷


سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بر اینکه تیمش نتوانسته بود در تعطیلات لیگ برتر تمرینات منظمی داشته باشد بر تلاش این تیم برای موفقیت و خوشحال کردن مردم اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و شاگردان محمد کشاورز، در فصل جاری هم توانسته اند در پایان هفته هشتم، صدر جدول را از آن خود کنند و در هفته نهم در تهران میزبان سفیر گفتمان خواهند بود.

محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح شرایط تیمش پرداخت و گفت: ما بعد از جام جهانی، شرایط تیم به گونه ای بود که نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم و به دلیل بازیکنان ملی پوش زیادی که داشتیم مدت زیادی در کنار هم نبودیم بعد از جام جهانی دوباره استارت زدیم.

وی ادامه داد: بعد از جام جهانی، توانستیم تمرینات را از سر بگیریم و با یک برد خوب کار را شروع کردیم و در بازی بعد هم موفق بودیم اما با این حال چالش های خاص خودمان را هم داریم. نهایت تلاش کادر فنی گیتی پسند این است که اول از همه بتوانند مردم اصفهان را خوشحال کنند و تلاش بعدی ما این است که هفته به هفته شرایط بهتری داشته باشیم، پیشرفت کنیم و تیمی تر از قبل بازی کنیم.

سرمربی گیتی پسند گفت: جا دارد از همکارانم، مدیران گیتی پسند و از بازیکنانم که با تمام وجود برای موفقیت گیتی پسند تلاش می کنند، تشکر کنم.

کشاورز در خصوص دیدار بعدی این تیم برابر سفیر گفتمان گفت: من احترام خیلی زیادی برای تیم سفیر قائل هستم. در آنجا دوستان بسیار خوبی دارم و به همه خسته نباشید می گویم. از نظر من تیم ضعیف در لیگ وجود ندارد و سفیر هم تیم خوب و قابل احترامی است و امیدوارم در تهران بازی خوبی به نمایش بگذاریم. حس می کنم بازی قشنگی خواهد بود و هواداران از بازی لذت می برند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.