استاندار قم معارفه شد خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۹:۰۵


شفقنا- آئین تودیع و معارفه استاندار قم در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در سوره عنکبوت ویژگی جهاد در راه خدا ویژگی هدایت شدگان شمرده شده است.

وی افزود: کسی که برای خدا جهادی کار کرد و ذیل عنایت امام معصوم کار کرد، مشمول این آیه می شود.

وی افزود: حرم حضرت معصومه ویژگی مهم قم است و این مسولیت مدیران را مضاعف می کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: از اول انقلاب تا امروز  دولت هایی که سرکار بودند، نسبت به قم توجه ویژه داشتند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش، نماینده قم در مجلس بیان کرد: خدمت در قم و در جوار حضرت معصومه (س) افتخاری برای مدیران است.

وی با برشمردن ویژگی های قم گفت: قم شهر جهانی است و محل صدور ارزش های معنوی به جهان است و روایات مختلفی درباره قم وجود دارد.

وی افزود: کارهای بزرگی در قم شده اما این پیشرفت ها تا نقطه مطلوب خیلی فاصله دارد.

وی با بیان اینکه دشمن برای قم به عنوان کانون فرهنگی برنامه دارد، افزود: همه مشکلات با همدلی مدیران و مسولان استانی و نیز دولت و مجلس قابل حل است.

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم هم در سخنانی با بیان اینکه باید مدیریت در سیره شهدار ا الگوی خویش قرار دهیم، به نمونه ای از سیره شهید زین الدین اشاره کرد و اظهار داشت: شهید زین‌الدین در شرایط جنگی تنها فکر و ذکرش رسیدگی به رزمندگان بود، مدیران و مسئولین در شرایط تهاجم فضای مجازی باید مانند شهید زین‌الدین به فکر مردم و جوانان باشند.

وی در ادامه ویژگی های رئیس جمهور فقید کشور را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: ایمان به خدا، تبعیت محض از ولایت، خستگی ناپذیری و توجه به محرومین از ویژگی‌های آقای رئیسی بود که باید مسئولین این ویژگی‌ها را الگوی خویش قرار دهند.

حاجی‌زاده بیان کرد: در این شهر مسئولین خادم کریمه اهل بیت(ع) هستند و این بالاترین شأن مدیریتی است و استاندار جدید هم باید توجه داشته باشد در کنار حرم حضرت معصومه(س) خدمت می‌کند.

سید محمد آقامیری استاندار قم در دولت سیزدهم هم در سخنانی بیان داشت: مهمترین هدف بنده در استان بلندکردن پرچم خدمت و پرچم فرهنگ در استان بود.

وی ایجاد وحدت و وفاق بین مسولان را رویکرد دیگر در دوران مدیریت خود عنوان کرد و گفت: کسب رتبه اول را در زمینه کشور داریم و با تلاش دستگاه ها رتبه کاهش تورم را از ۱۲ به ۲۳ رساندیم.

وی به دیدار چهره به چهره خود با مردم اشاره کرد و افزود: برخی مطالبات در این دیدارها شاید ده سال بر روی زمین مانده بود که مورد توجه قرار گرفت.

ادامه دارد…

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه