در آزادی خودمان مانده‌اید؛ طالبان را مسخره می‌کنید؟

خبر آنلاین . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۰:۰۰


صحبت‌های اخیر ورزش ورزش طالبان با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

مرتضی رضایی: از بعد از ظهر چهارشنبه بود که خبری در فضای رسانه‌ای ایران پیچید؛ وزیر ورزش طالبان گفته که تا 26 ماه آینده میخواهیم 12 ورزشگاه لوکس بسازیم و میزبان جام جهانی فوتبال شویم! یعنی ۲ ماه بیشتر از ۲ سال.

این اظهار نظر هیچ ایرادی ندارد و شاید فقط میزبان شدن جام جهانی‌اش تا سال‌ها سال بعد دست ندهد.

نکته عجیبی که پس از انتشار این خبر به وجود آمده تمسخر وزیر ورزش طالبان در گروه‌های تلگرامی و واتساپی نه در افغانستان که در ایران است! 

خیلی ها از این نوشته‌اند که افغان‌ها صنعتی و سنتی را با هم زده‌اند! و دارند رویا می‌بافند.

در گروه‌های زیادی عضو هستم که اتفاقا مدیران ورزشی زیادی هم آنجا فعالیت می‌کنند و این اظهار نظرها و “لایک‌”هایی که پای نوشته‌هایی اینچنینی کوبیده‌اند عجیب من را در فکر فرو برده!

حداقل این است که در افغانستان و با رهبری طالبان؛ وعده‌هایی اینچنینی می‌دهند و حرفش را می‌زنند که می‌خواهند چند ورزشگاه لوکس در کشورشان بسازند،اینجا همین هم برای دلخوشی هم که شده از زبان مسئولی خارج نمی‌شود.

آقایان مدیر که خیلی‌های‌تان بازنشست شده‌اید و حالا از ابزار تمسخر استفاده می‌کنید؛در زمان خودتان کدام ورزشگاه را ساختید و کدام میزبانی مهم در فوتبال را گرفتید که حالا احتمالا روی مبل منزل لم داده‌اید و حرف از صنعتی و سنتی می‌زنید؟

در بازسازی یک ورزشگاه ملی به نام آزادی مانده‌ایم و آن وقت…

روزگاری امارات،قطر،ازبکستان و همین تاجیکستان را هم مسخره می‌کردید و کوچک بودن مساحت کشورشان را توی سرشان می‌کوبیدید اما حالا همان کشورها میزبان بازی‌های ملی و باشگاهی ما هستند.

نه اهل صنعتی هستیم نه سنتی؛مرحمت بفرمایید به جای شکلک‌های خنده و اشک یا متن‌های کوتاه و بلند برای تمسخر کشورهای دیگر،همین آزادی خودمان را بازسازی کنید؛میزبانی جام جهانی پیشکش!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه