یکی از حاضران در تجمع مخالفان برداشتن فیلترینگ: به خاطر کارم مجبورم در این تجمعات باشم وگرنه خودم اینستاگرام و تلگرام دارم

اعتماد آنلاین . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۹:۵۱


یکی از حاضران در تجمع مخالفان برداشتن فیلترینگ گفت: راستش من به دلیل اینکه کارم است، مجبورم در این تجمعات باشم، من خودم در اینستاگرام و تلگرام و... حضور دارم، ولی به خاطر مسوولیت و وظیفه‌ای که در قبال یک آدم دارم، ناچارم در این تجمع باشم. این آدم اگر به من بگوید، بالای اورست هم برو و شعار بده، من می‌روم.

روزنامه اعتماد با یکی از حاضران در تجمع مخالفان برداشتن فیلترینگ مصاحبه کرده است. 

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛ 

  • مسوولانی که در توییتر و سایر بخش‌های فضای مجازی حضور دارند، خودشان توییت نمی‌زنند، بلکه کارهای رسانه‌ای خود را برون‌سپاری کرده‌اند. ممکن است، افرادی که کارهای رسانه‌ای آنها را دنبال می‌کنند، توییت‌هایی هم به اسم آنها بزنند. این دلیل نمی‌شود که بگوییم مسوولان با این اپلیکیشن‌ها موافق باشند!
  • استارلینک آن‌قدر گران است که برای خانواده‌های ایرانی نمی‌صرفد. مطمئن باشید استارلینک گسترش پیدا نمی‌کند !
  • خواسته اکثریت دلیل محکمی برای اجرای خواسته مردم نیست. آیه قرآن داریم که می‌گوید، اکثرهم لایعقلون، اکثرهم کافرون، اکثرهم مشرکون... قرآن در مقابل اکثریت است، خواست اکثریت معیار حق و باطل نیست.
  • راستش من به دلیل اینکه کارم است، مجبورم در این تجمعات باشم، من خودم در اینستاگرام و تلگرام و... حضور دارم، ولی به خاطر مسوولیت و وظیفه‌ای که در قبال یک آدم دارم، ناچارم در این تجمع باشم. این آدم اگر به من بگوید، بالای اورست هم برو و شعار بده، من می‌روم.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه