شوک حزب الله لبنان به ارتش اسرائیل/ شلیک ۵۰ موشک به الجلیل در 2 دقیقه

دنیای اقتصاد . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۲:۲۲


تسنیم : ن منابع اعلام کردند که حملات موشکی حزب الله با توجه به تداوم تهاجم هوایی اسرائیل به لبنان و تلاش ارتش اسرائیل جهت تهاجم زمینی به این کشور انجام می‌شود و حزب الله در حال مقابله با نیروهای اسرائیلی بوده و به طور مکرر، نظامیان و خودروهای ارتش اسرائیل را در شهرک‌های مرزی مورد هدف قرار می‌دهد.

درحالی که صدای آژیر خطر در سراسر شمال اراضی اشغالی متوقف نمی‌شود، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله برای نخستین بار از زمان آغاز جنگ تاکنون، طی ۲ دقیقه ۵۰ موشک به سمت الجلیل شلیک کرده است.

 در پی تداوم حملات موشکی حزب الله لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی، رادیو ارتش رژیم اشغالگر امروز صبح اعلام کرد که حزب الله برای اولین بار از زمان آغاز جنگ در عرض 2 دقیقه 50 موشک را به سمت الجلیل شلیک کرد.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که در اثر شلیک موشک‌های حزب‌الله به الجلیل غربی دو نفر به شدت مجروح شدند.

این منابع اعلام کردند که حملات موشکی حزب الله با توجه به تداوم تهاجم هوایی اسرائیل به لبنان و تلاش ارتش اسرائیل جهت تهاجم زمینی به این کشور انجام می‌شود و حزب الله در حال مقابله با نیروهای اسرائیلی بوده و به طور مکرر، نظامیان و خودروهای ارتش اسرائیل را در شهرک‌های مرزی مورد هدف قرار می‌دهد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که صدای آژیرهای خطر به شکل دیوانه کننده‌ای در سراسر مناطق شمالی از جمله المالکیه در غرب الجلیل، نهاریا، بن عامی، شوی تسیون، عبرون، کابری و چند شهرک دیگر به گوش می‌رسد.

منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که همچنین در نهاریا نیز سه نفر به شدت مجروح شده‌اند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش داد ۵۰ موشک به سمت نهاریا شلیک شده است.

گزارش‌های منابع صهیونیستی همچنین حاکی از حملات موشکی به صفد و اطراف آن بوده و این منابع تاکید کردند که صدای آژیرهای خطر در این شهر و نیز شهرک روش‌پینا متوقف نمی‌شود.

شب گذشته اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی عملیات‌های رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی و طبق رصد صورت‌گرفته؛ تاکنون بیش از ۷۰ نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از ۶۰۰ نظامی دیگر زخمی شده‌اند. همچنین ۲۸ تانک مرکاوا، ۴ بولدزر نظامی، یک نفربر و یک خودروی زرهی منهدم شده است. ۳ پهپاد هرمس ۴۵۰ و یک پهپاد هرمس ۹۰۰ نیز به دست رزمندگان لبنانی ساقط شده است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد: این آمار، شامل تلفات و خسارت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌ها و مواضع نظامی در خاک فلسطین اشغالی نمی‌شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه