برگزاری اجلاسیه ۹۰ دانشجوی شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۲:۳۰


اجلاسیه ۹۰ دانشجوی شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ۸ آبان در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سعید جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اجلاسیه دانشگاهیان و شهدای دانشجو ۸ آبان ماه در ساعت ۱۹ در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

جاودان سیرت افزود: سخنرانان و مداحان مطرح کشوری در این برنامه حضور خواهند داشت و در این برنامه حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، مداح سجاد محمدی، شعر خوانی محمد رسولی و اجرای ترانه در خصوص شهید طیب، اجرای نمایشی با محوریت شخصیت شهید طیب به نام جواهر موگر برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه رشادت‌ها و شجاعت‌های دلاورمردان استان در حافظه دوران دفاع مقدس ثبت شده است افزود: این دلاوری‌ها به عنوان افتخارات استان محسوب می‌شود.

جاودان سیرت با اشاره به اینکه بر اساس ارزش‌های دینی و ملی این حرکت بزرگ فرزندان ایران شکل گرفت تصریح کرد: این حرکت سبب تثبیت ارزش‌ها شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حمایت از مستضعفان و اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم در کنار آزادی و عزت انسان‌ها،از محورهایی بود که برای نجات ملت‌ها از ظلم و استبداد طی دوران دفاع مقدس ترسیم شد و رشادت‌های دوران دفاع مقدس با الهام از فرهنگ عاشورا شکل گرفت.

جاودان سیرت بیان کرد: همه مراکز دانشگاهی از خانواده های شهدا بازدید کرده اند و تولید محتوای معرفی شهدا یکی از کارهای ارزشمندی بوده که صورت گرفته است. 

تالیف کتاب برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری،نماهنگ،پوستر، مستندهای حرفه ای دانشجویی، ساخت تندیس شهدا به نام شهدا از جمله برنامه هایی بوده که اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: این اجلاسیه دانشجویی است و تقویت مشارکت دانشجویان در مسائل سیاسی و اجتماعی و تقویت حس مسئولیت پذیری از جمله اهداف ما در دنبال کردن چنین برنامه هایی است البته نقش رسانه در جریان سازی و آگاهی بخشی به مردم در این رابطه غیر قابل انکار است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه