فرماندار شهرستان دنا:سیاست‌زدگی در روستاها باعث توسعه‌نیافتگی روستاهاست

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۱:۴۶


فرماندا شهرستان دنا با فعالین سیاسی، چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و اعضای ستاد نماینده مردم بویراحمد در مجلس دیدار و در رابطه‌ با مشکلات موجود این شهرستان و بررسی موانع موجود گفت‌وگو کردند. .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباس رسولی فرماندار شهرستان دنا در دیدار با فعالین سیاسی و برخی از اصلاح‌طلبان شهرستان دنا گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش خودم و همکاری و همراهی شما و حرکت بر اساس سیاست‌های دولت با انجام اقدامات مثبت و تصمیمات منطقی حفظ آبرویی برای نظام و مردم داشته باشیم. 

وی افزود: دغدغه و مطالبات امروز همه شما عمومی بود و درخواست شخصی نداشتید که این خود نشان از دید باز شما برای توسعه همه‌جانبه شهرستان است.

رسولی اظهار داشت:خدا را شاهد می‌گیرم از روستاهای ده گاه جلاله تا زادگاهم امیرآباد فرقی برای من ندارد و برای پیشرفت و توسعه همه را به یک‌چشم می‌بینم و اطمینان خاطر می‌دهم نگاهم یکسان باشد.

فرماندار شهرستان دنا با عنوان اینکه در بازدیدی که از برخی روستاهای سادات محمودی داشتم به‌شدت متأثر شدم و نیاز هست همه با همکاری همدیگر و تعهد و تلاش بی‌وقفه و پیگیری جدی از مرکز استان و دستگاه‌های ملی، بخشی از  مشکلات را حل کرد و من از همین‌جا دست یاری به‌سوی شما دراز می‌کنم و خواهان همکاری شماها هستم. 

وی ابراز داشت: نیروی انسانی و بدنه اداری ما در استان بخصوص شهرستان دنا بسیار ضعیف است و ما در حال رصد و ارزیابی مدیران هستیم و قطعاً مدیران کم‌کار را تغیر خواهیم داد. 

رسولی با اشاره به اینکه نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه ما است گفت: برای انتخاب یک مدیر باید پارامتر‌های مختلفی کنار هم قرار بگیرند و توانمندی و شایستگی پارامتر اصلی و اولویت است.

وی تأکید کرد: نمایندگان مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس بسیار دغدغه دارند و مجال فکر کردن به خیلی از مسائل جزیی را ندارند بنابراین نباید خواسته و توقع نامعقول از آن‌ها داشته باشیم و باید ایشان در مجلس پیگیر مسائل کلان برای پیشرفت استان و حوزه انتخابیه باشد.

رسولی گفت:خوشبختانه استاندار بسیار توانمند با رزومه کاری بسیار قوی، اشراف کامل به امورات استان و مشکلات و نیازها دارند، که باهوش بالا و تلاش شبانه‌روزی برای بهبود و پیشرفت استان در حال کار هستند و با حمایت‌های ایشان باید منتظر نتایج خوبی در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان دنا ابراز داشت: سیاست‌زدگی در روستاهای ما باعث توسعه‌نیافتگی روستاها است، تا کی باید با دامن‌زدن بر سیاست‌های قومی و قبله‌ای خود را از اولیه‌ترین امکانات برای زندگی محروم کنید، ما در همه حوزه‌ها ورود کردیم و نقاط قوت و ضعف را بررسی می‌کنیم و سعی و تلاشمان بر این است عدالت را اجرا کنیم.

وی افزود:مشکلات موجود شهرستان به استاندار رسانده شده است، این اطمینان را می‌دهم که با همکاری شما می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات را حل‌وفصل کنیم.

رسولی گفت: اگر بخواهیم به فکر توسعه باشیم باید در همه زمینه‌ها زیرساخت داشته باشیم، در حوزه گردشگری، گردشگران نباید سرگردان به دنبال تهیه نان و گوشت و مرغ و جای استراحت و... باشند، اگر مردم بومی در بحث توسعه گردشگری قصد سرمایه‌گذاری دارند ما حمایت می‌کنیم  اگر سرمایه‌گذار از بیرون می‌آید نباید کارشکنی کنیم. 

فرماندار شهرستان دنا بیان داشت: تنش آبی حاصل کج‌سلیقگی مدیران و نبود اعتبارات است، مدیران پروازی مشکلی است که فقط در دنا نیست، کاهلی مدیران و بی‌توجهی برخی از آنها را می‌بینیم، بعد از شهادت رئیس‌جمهور برخی از مدیران استانی کار را رها کردند و بسیار بی‌انگیزه شده‌اند.

گفتنی است؛تمامی فعالین سیاسی حاضر در جلسه از بخش مرکزی و بخش پاتاوه به ارائه دیدگاه‌ها، نظرات، مطالبات و پیشنهادات خود در زمینه نیازهای آموزشی، گردشگری، عمرانی، اقتصادی و اشتغال، کشاورزی، بهداشتی، فرهنگی و برگزاری جشنواره‌ها، زیست‌محیطی، توسعه شهری و روستایی ارائه دادند و توسط فرماندار قول پیگیری برای حل مشکلات داده شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.