ورود محصولات نانویی ایران به بازار چین

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۱:۴۷


یک شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه نانوی چین ۲۰۲۴ با امضای تفاهم‌نامه‌ای، راه را برای صادرات محصولات فناورانه خود به چین هموار کرد.

به گزارش خبرنگار علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر (PNF)، تولیدکننده مواد نانویی، در جریان حضور در نمایشگاه نانوی چین (Chainano) ۲۰۲۴ موفق به امضای قراردادی با یک شرکت چینی شد. این قرارداد با هدف ورود محصولات فناورانه این شرکت به بازار چین به امضا رسیده است.

حضور ۵ شرکت نانویی در نمایشگاه چاینانو ۲۰۲۴

حمزه قجاوند، مدیر بازرگانی شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر، با اشاره به روش‌های تولیدی این شرکت گفت: «شرکت ما با بهره‌گیری از دو روش انفجار الکتریکی سیم و الکتریکی غشایی، موفق به تولید انواع مواد نانویی شده است. پیش از نمایشگاه، ما ارتباطاتی با طرف‌های چینی برقرار کرده بودیم و نمونه‌هایی از محصولات ارسال کرده بودیم. خوشبختانه در طول نمایشگاه توانستیم به تفاهمی در مورد سفارش‌های آینده برسیم و قرارداد نیز نهایی شد. امیدواریم که بازار چین به عنوان یک بازار بزرگ، فرصتی برای رشد محصولات فناورانه ایرانی فراهم کند.»



حضور موفق شرکت ایرانی در این نمایشگاه، نشان از قابلیت‌های فنی و صادراتی صنعت نانوفناوری ایران دارد و راهی برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی در این زمینه باز کرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.