مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز: دستیابی به اهداف با هم افزایی امکان پذیر خواهد بود

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۲:۳۹


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت: همه متولیان فرهنگی باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در راه اعتلای به اهداف به نحو احسن گام برداریم و موفق شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ ابراهیم شریفی در آیین معارفه خود ضمن تشکر از آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: بدون شک رهنمودهای ایشان همواره راهنمای اهالی فرهنگ بوده و خواهد بود و در مسیر اعتلای به اهداف فر.هنگی بیش از پیش به این توصیه ها نیازمند است. وی در ادامه گفت: زمانی که کرج به استان تبدیل شد متأسفانه زیرساخت‌ها آماده این موضوع نبود و در بلند مدت عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا زیرساخت‌ها را آماده نمایند.

وی اذعان داشت: ما مفتخر هستیم هنرمندانی در استان داریم که جزو فرهیختگان کشور و بین‌المللی هستند.
این مسئول ادامه داد: برای انجام وظایف محوله واقعاً نیازمند این است که همه متولیان فرهنگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در راه اعتلای به اهداف به نحو احسن گام برداریم و موفق شویم.
وی تصریح کرد: در بستر فرهنگسازی برای فرهیختگان و هنرمندان طبق برنامه‌ای که آماده شده متناسب با آمایش شهرستانی تدارک دیده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: کرج که با نام ایران کوچک شناخته می‌شود خرده فرهنگ‌های کوچکی را در بر دارد که باید از این فرصت‌ها و خرده فرهنگ‌ها استفاده بهینه داشت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث مشارکت بخش خصوصی و انجمن‌ها تعامل خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد به شکل واقعی از این بستر استفاده کنیم چرا که تجربه نشان داده هر زمان که بخش خصوصی پای کار بوده برون سپاری صورت پذیرفته، اتفاقات خوشایندی رقم خورده است، همچنین همکاری به شرط اینکه موازی کاری صورت نگیرد نتایج مطلوبی خواهد داشت.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.