تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استعدادیابی ورزش دانش آموزان

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۴:۲۰


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استعداد یابی ورزش دانش آموزی در استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛یدالله رحمانی در مراسم توزیع تجهیزات هنرسانی حوزه آموزش پرورش با اعتبار 16 میلیارد تومان با تبریک هفته تربیت بدنی، گفت در این هفته به پیشبرد برنامه های ورزشی بویژه جوانان توجه ویژه شود. 

استاندار با بیان اینکه، یکی از ضروریات مهم جامعه سلامت جسمی و روحی روانی است عنوان کرد: ورزش مهمترین فعالیت برای حفظ سلامت، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است. 

وی با اشاره به اینکه جامعه توسعه یافته از لحاظ جسمی باید در  سلامتی کامل باشند عنوان کرد: هفته تربیت بدنی فرصتی است برای تشویق و ترغیب کسانی که در این عرصه فعالیت دارند.

رحمانی تصریح کرد: باید به جوانان و نوجوانان به عنوان پایه اصلی در جامعه ورزشی تخصصی و به ورزشکاران و مربیان توجه شود افزود با برنامه ریزی و حمایت از این جوانان انگیزه ورزشی استان ایجاد می شود.

استاندار با اشاره به اینکه از لحاظ ورزشی در کسب عناوین ملی و بین المللی یکی از استان های پیشرو هستیم گفت: جوانان ورزشکار این استان که از آنها به عنوان سفیران ورزشی یاد می شود باید قدر بدانیم و به آنها افتخار کنیم.

رحمانی یادآور شد: امروز در این بازدید از مجموعه های ورزشی و کارهای خوبی که در حوزه آموزش و پرورش برای توانمندسازی جوانان و نوجوانان صورت گرفته قابل تقدیر است و تلاش کنیم تا بطور مستمر این برنامه را در استان داشته باشیم.

استاندار بر اهمیت ورزش همگانی اشاره و تاکید کرد به توسعه ورزش همگانی توجه ویژه شود.

رحمانی در برنامه ورزشی، کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع) به نمایندگی افتتاح از ۱۵۰ طرح ورزشی شرکت کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه