پنالتی جنجالی: اتلتیکو به یوفا شکایت کرد

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۶:۳۵


در اتلتیکو به طور واضح معتقدند که این پنالتی کاملاً ساختگی بود. با گذشت ساعاتی از بازی لیل در متروپولیتانو، هیچ‌یک از اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران اتلتیکو مادرید نمی‌توانند پنالتی اعلام‌شده در دقیقه ۷۴ توسط مارکو گوئیدا، داور ایتالیایی، را درک کنند.  هیچ تخلفی دیده نمی‌شود، ولی داور ایتالیایی به بازیکنان گفت که برخورد توپ به دست را پنالتی اعلام کرده است. 

اما تعجب همه بازیکنان اتلتیکو که بر روی زمین بودند این بود که توپ در واقع به دست یکی از بازیکنان لیل برخورد کرده است. این صحنه مشابه یک موردی است که در نیمه اول برای گالاگر در میانه میدان اعلام شد. در آنجا خطای بازیکن انگلیسی اعلام شد و بازی ادامه یافت. چیزی بسیار متفاوت با آنچه نیمه دوم اتفاق افتاد، زمانی که برخورد توپ به دست بازیکن لیل پنالتی به سود این تیم اعلام شد.

اتلتیکو مادرید بر این باور است که پنالتی ساختگی بوده و آنچه در متروپولیتانو اتفاق افتاد، آسیب بزرگی به آنها در یک رقابت با این سطح از دشواری مانند لیگ قهرمانان وارد کرد. اتلتیکو اینکه داور در اعلام پنالتی اشتباه کند را درک می‌کند، اما کاملاً واضح است که با وجود VAR نمی‌توان چنین چیزی را اعلام کرد. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه