سردار فدوی: خون شهدای مقاومت، رژیم صهیونیستی را به انزوا کشانده است

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۸:۵۶


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: از برکت خون شهدای مقاومت، رژیم صهیونیستی در عرصه جهانی منزوی است در حالیکه عزت و سرافرازی جریان مقاومت در اذهان جهانیان تسری پیدا کرده است.

سردار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان افزود: از دیگر نتایج خون شهدای مقاومت این است که برای جهان آشکار خواهد شد رژیم صهیونیستی یک جریان باطل است و باید حذف شود.

سردار فدوی افزود: حذف رژیم غاصب صهیونیستی از پهنای جهان یک پیروزی به مراتب بالاتر از برد نظامی است.

وی عنوان کرد: صهیونیست ها با کشتار و نسل کشی چهره‌ای منفور از خود به جهانیان نشان دادند در حالی که مظلومیت و اقتدار جبهه مقاومت روز به روز بیشتر آشکار می شود.

سردار فدوی گفت: ترور فرماندهان جبهه مقاومت در کنار دیگر جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی نمود درماندگی و ناکامی اسراییل در دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: جهاد در راه خدا، یک انگیزه درونی و قلبی است که سرانجام آن شهادت است؛ همانطور که شهید سنوار و نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت اینگونه در این راه قدم گذاشتند و آسمانی شدند.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری پیکر مطهر سرلشکر پاسدار شهید حاج عباس نیلفروشان عصر پنجشنبه در سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

سردار شهید عباس نیلفروشان، ششم مهر امسال در حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به همراه «شهید سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر او ۲۶ مهرماه پس از بدرقه باشکوه و تاریخی مردم اصفهان در کنار همرزمانش در گلستان شهدا آرام گرفت./ایرنا

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.