نظر فیگو درباره ال کلاسیکو خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۹:۰۲


شفقنا – ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا درباره ال کلاسیکو سخن به میان آورد. او براین باور است که شانس رئال مادرید برای پیروزی در  این بازی بیشتر است.

به گزارش شفقنا ورزشی، در حساس ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لالیگا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شنبه در ال کلاسیکو به مصاف هم می روند.

این بازی درحالی برگزار می شود که بارسلونا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی قرار دارد و این بدین معنا است که رئال مادرید با پیروزی در این بازی خانگی به صدر جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

فیگو ستاره سابق رئال مادرید که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه دارد و بارها در ال کلاسیکو به میدان رفته درباره این بازی گفت: ال کلاسیکو بازی است پر از هیجان و جنگندگی و به هیچ وجه نمی توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد. رقابت در این بازی به اوج خود می رسد. نتیجه اصلا قابل پیش بینی نیست.

او ادامه داد: به نظرم شانس رئال کمی برای پیروزی بیشتر است چرا که این تیم در خانه و برابر هواداران خودی بازی می کند و با پیروزی در این بازی به صدر صعود می کند.

فیگو درباره درخشش ستاره های جوان بارسلونا در کنار روبرت لواندوفسکی گفت: در فوتبال تجربه و جوانی لازم است و بارسلونا هم چنین چیزی را دارد. بارسلونا هم بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد و هم یک مهاجم باتجربه که قدر فرصت ها را خیلی خوب می داند. این باعث شده تا بارسلونا به یک تیم خوب تبدیل شود.
ستاره سابق فوتبال پرتغال درباره اینکه انتخاب او از بین وینیسیوس و ام باپه چه بازیکنی است، گفت: مثل این است که بین پدر و مادرت یکی را انتخاب کنی.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.