تاکید زینی‌وند بر نیاز کشور به مدیران با انگیزه

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۲۰:۲۵


معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به مدیران باانگیزه در این شرایط کشور نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی زینی‌وند در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان افزود: وفاق در مدیریت این است که همه شایستگان ذیل گفتمان دولت قرار گیرند و کارآمدی بر مبنای شایستگی و تجارب موفق افراد مدنظر ما قرار گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لرستان خطه بلندآوازه تاریخ‌سازی است و به‌عنوان نگین زاگرس نقطه طلاقی و تقاطع تمدن‌های بزرگ دنیاست.
زینی‌وند افزود: زاگرسیان پرتلاش و موفق در سمت‌هایی که به آنها سپرده می‌شود همواره به نحو احسن عمل می‌کنند کما اینکه پیشتاز در دفاع مقدس و زبانزد بوده‌اند. 
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به جغرافیای زیبای لرستان گفت: لرستان طبیعت زیبا، فرهنگ غنی و موسیقی سرشار دارد و قطعه رنگین تاریخ کهن ایران زاگرس بزرگ است.
وی با بیان اینکه باید از خودمان بپرسیم چرا مناطقی با این سطح غنی و دارای ظرفیت بالا توسعه پیدا نمی‌کنند، اظهار کرد: دولت‌ها مقصر نیستند و باید نگاه‌ها تغییر کند.
زینی‌وند گفت: باید از نخبگان‌ حمایت کنیم و فرهنگ هم‌افزایی، حرمت گذاشتن به مدیران کارآمد و موفق در این استان نهادینه شود. 
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه توسعه با کارآفرینی اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: توسعه با حمایت از نخبگان و بافرهنگ کار صورت می‌گیرد.
زینی‌وند خاطر نشان کرد: اگر مسئولان و نمایندگان همت کنند و کارآفرین به استان بیاورند و حمایت کنند، شاهد توسعه استان خواهیم بود.
وی با تأکید بر اینکه باید فرش قرمز جلوی کارآفرینان پهن کنیم، بیان کرد: مدیران از سرمایه‌گذاران باید حمایت کنند چرا که این رویکرد تحول، توسعه و اشتغال ایجاد می‌کند. 
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه نمایندگان به همراه استاندار باتجربه استان بخش خصوصی را باید موردتوجه قرار دهند، گفت: معنای دولت وفاق حضور مدیران متضاد نیست بلکه به معنای این است که زمینه کار برای کسانی که می‌خواهند کار کنند، فراهم شود.
وی گفت: وفاق در مدیریت این است که همه شایستگان ذیل گفتمان دولت قرار گیرند و کارآمدی بر مبنای شایستگی و تجارب موفق افراد مدنظر ما قرار گیرد. 
معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم‌داری، پاک‌دستی و داشتن انگیزه از مهم‌ترین ملاک‌ها در انتصابات دولت وفاق ملی است و به مدیران باانگیزه در این شرایط کشور نیاز داریم. وی عشق، علاقه، ایمان و توجه به مردم را برای کار ضروری عنوان کرد و گفت: استانداران بر اساس این شاخص‌ها انتخاب شده‌اند و استاندارانی که تعیین می‌شوند با سوابق مشخص و بدون توجه به نگاه سیاسی و قومی آنها انتخاب شده‌اند.
وی افزود: گرچه با نمایندگان و افراد مختلف برای تعیین استانداران مشورت می‌کنیم اما بر اساس شاخص‌های وزارت کشور عمل می‌کنیم و از انتصاب افراد سفارشی پرهیز می‌کنیم.زینی‌وند در بخش دیگری از سخنانش جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را ننگی تاریخی در جهان عنوان کرد، گفت: ‌ما به محور مقاومت و دفاع از مظلومان افتخار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان در توهم تعریف نظم جدیدی در منطقه هستند، تأکید کرد: تهدیدات دشمنان زودگذر و پوشالی است و قامت ایران برافراشته و تاریخ کشور مستحکم‌تر خواهد بود. 
استاندار سابق لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعامل بین دستگاهی در لرستان ضعیف است، گفت: زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است و یکی از مشکلات صنعت در استان بانک‌ها هستند.
شفقت گفت: اقتصاد کشاورزی استان در امر اشتغال قوی و پاسخگوست و قرارگاهی در این راستا تشکیل و جشنواره‌های مختلف برگزار کردیم.
استاندار جدید لرستان نیز در این مراسم گفت: لرستان نیازمند روش جدید مدیریت است و مدیران ریسک پذیر در این استان انتخاب خواهد شد.سید سعید شاهرخی افزود: با اتفاق نظر ایجاد شده فصل جدیدی از همکاری و خدمت را در لرستان به نمایش خواهیم گذاشت.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه