برای جهش در اداره لرستان برنامه دارم/درجهت تحقق شعاردولت که وفاق ملی است حرکت خواهم کرد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱:۲۲


استاندار جدید لرستان گفت: من مدیر ریسک پذیر می‌خواهم و آمده‌ایم متفاوت از گذشته عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان؛ سید سعید شاهرخی امروز عصر در آیین معارفه استاندار لرستان که در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: با اتفاق‌نظر ایجاد شده و اجماعی که بین نمایندگان استان شاهد بودیم فصل جدیدی از همکاری و خدمت را در لرستان به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با ابراز تشکر از استاندار سابق لرستان افزود: ای‌کاش آقای شفقت چهار سال پیش به لرستان می‌آمدند چون کارهای ارزشمندی در لرستان انجام دادند.

استاندار لرستان با اشاره به سابقه ۲۸ سال فعالیت خود گفت: فکر کردم باید این کوله‌بار از تجربه را باید به استان خودم بیاورم، شناخت کاملی از لرستان و مشکلات آن دارم و برای جهش در اداره لرستان برنامه دارم و آمده‌ام روش اداره استان را تغییر بدهم تا شاهد تغییرات در استان باشیم.

شاهرخی به ظرفیت‌های لرستان و وفاق ایجاد شده در انتخاب استاندار جدید اشاره کرد و افزود: حتماً در جهت تحقق شعار اساسی دولت که وفاق ملی است حرکت خواهم کرد و دست هر کسی که بخواهد در این راه کمک کند را به گرمی خواهم فشرد، هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند بیاید کار کند.

وی با بیان اینکه امروز نماینده دولت وفاق ملی هستم اظهار کرد: در دولت وفاق ملی هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند برای خدمت به مردم حاضر شود و باید در را برای همه کسانی که عمر و ذکر و نیتشان خدمت به مردم است باز کرد و هر کسی که می‌خواهد خود را وقف مردم کند با آغوش باز می‌پذیریم.

 استاندار لرستان گفت: تعریف وحدت و وفاق واگذاری کارها به افرادی که اعتقادی به مشی دولت ندارند، نیست و کسانی سکان مسئولیت و خدمت را به دست می‌گیرند که اعتقاد راسخ به سیاست‌های رئیس جمهور داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه فلسفه آمدن من هم هیچ‌چیزی به‌غیراز خدمت نیست اظهار کرد: اولویت‌های استان باتوجه‌به شناخت عمیقی که دارم و تأکید رئیس‌جمهور توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، احیای کارخانه‌های تعطیل و توجه به بخش خصوصی است.

وی افزود: من مدیر ریسک‌پذیر می‌خواهم و آمده‌ایم متفاوت از گذشته عمل کنیم و مدیر باید ریسک‌پذیر و مردم‌دار باشد.

استاندار لرستان اظهار کرد: نباید اجازه دهیم سرمایه مردم از بین برود و باید با تلاش و مدیریت جهادی تلاش کنیم و در انتخاب همکاران و مدیران مشورت خواهم گرفت اما خودم تصمیم می‌گیرم.

خبرنگار: امیر محمود داودی نژاد

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه