آرناتوویچ برخلاف نظر اینزاگی و بارلا، مانع پنالتی زدن طارمی مقابل یانگ بویز شد

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۴:۲۳


طرفداری | مارکو آرناتوویچ به اینکه مهدی طارمی پنالتی زن اول در مقابل یانگ بویز بود، احترام نگذاشت. 

درجریان پیروزی اینتر مقابل یانگ بویز در سوئیس با حساب 1-0، نراتزوری صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مارکو آرناتوویچ نتوانست آن را به گل تبدیل کند. سیمونه اینزاگی، سرمربی افعی‌ها پس از بازی در این باره گفت:

مهدی طارمی و آرناتوویچ دو پنالتی‌زن اصلی تیم بودند و هرکدام از آنها می‌توانستند پشت ضربه قرار بگیرند. مارکو بازیکن بسیار قابل اعتمادی برای پنالتی زدن است اما دروازه‌بان یک سیو عالی انجام داد. او بدون نگرانی باید به کار و تلاش خود ادامه دهد.

پاسکواله گوارو، خبرنگار نزدیک به اینتر عصر پنجشنبه گزارش داد اینزاگی طارمی را به‌عنوان پنالتی‌زن اول تیمش انتخاب کرده‌بود و نیکولو بارلا (کاپیتان نراتزوری) نیز موقع اعلام پنالتی به سمت آرناتوویچ رفت تا این موضوع را به او یادآوری کند. آرناتوویچ با آمار 91 درصد گلزنی از روی نقطه پنالتی قبل از بازی دیشب، به خودش اطمینان داشت اما مهاجم اتریشی با توجه به تمایلش برای اثبات بیشتر خود، پشت ضربه قرار گرفت و آن را از دست داد. اینزاگی نیز در مصاحبه پس از مسابقه با عبور از این موضوع سعی کرد مشکلات برای مهاجم سابق تیم‌های وست هم و بولونیا که دوران خوبی از زمان بازگشت به اینتر نداشته را بیشتر نکند. پنالتی از دست رفته مارکو آرناتوویچ مقابل یانگ بویز

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.