مورینیو: منچستریونایتد یک امتیاز از ما گرفت؛ باید به یک تیم انتهای جدول انگلیس بروم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۴:۲۴


طرفداری | ژوزه مورینیو با هدایت فنرباحچه یک بار دیگر مقابل منچستریونایتد قرار گرفته بود.

پس از تساوی 1-1 فنرباحچه برابر منچستریونایتد، کمی از فشار موجود بر روی آقای خاص کاسته می‌شود. شاگردان او امروز مقابل منچستریونایتد عملکرد خوبی داشتند و به جز یک اشتباه منجر به گل، برای کسب امتیاز جنگیدند. ژوزه مورینیو در واکنش به دیداری که در آن اخراج شده بود، گفت:

آن‌ها یک امتیاز از ما گرفتند. نه ما از آن‌ها. ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. می‌دانم رسانه‌های انگلیسی می‌گویند «منچستریونایتد خوب بازی نکرد، شوت‌ زیادی نداشت». چرا؟ چون حریف بسیار خوب بود. من فکر می‌کنم بازیکنان من شایسته تمجید و ستایش برای آن عملکرد هستند. امتیاز مثبتی برای منچستریونایتد محسوب می‌شود. همینطور در پورتو، یک امتیاز خوب گرفتند. اریک تن هاخ برای پیروزی تلاش کرد و من می‌دانم به دنبال چه چیزی بود. تنها در مورد زیرکزی و هویلوند تردید داشتم، هر دو را بسیار خوب می‌شناسم. به نظرم می‌خواستند ببینید زیرکزی را پرس خواهیم کرد یا نه. وضعیت مزراوی شاید برای شما غافلگیرکننده باشد اما برای ما اینطور نبود. امرابط (هموطن مزراوی) گفت که او می‌تواند در پست شماره 10 بازی کند. او برونو فرناندز نیست، اما عملکرد خوبی دارد. منچستریونایتد بازی خوبی انجام داد اما در پایان عملگرا بود و ریسک نمی‌کرد. 

بازی قبل در لیگ؟ نمی‌دانم چرا این سوال را می‌پرسید. شاید رسانه‌های ترکیه ناراحت هستند زیرا امروز خوب بازی کردیم، اما من بسیار خوشحالم. احساس خوبی است که ۲ امتیاز مقابل تیمی مانند منچستریونایتد از دست بدهیم. این موضوع یعنی ما عملکرد خوبی داشته‌ایم. ما به وضوح تیم برتر بودیم. آن‌ها در نیمه اول فقط یک شوت داشتند. اونانا چندین واکنش عالی در نیمه اول داشت. سیوهای او را هیچ دروازه‌بانی در لیگ ترکیه نمی‌تواند انجام دهد. 

مورینیو در مورد اخراجش توسط کلمن تورپین هم گفت:

او یک چیز باورنکردنی به من گفت. او به من گفت که به صورت همزمان می‌تواند موقعیت محوطه جریمه و رفتار کنار زمین من را ببینید. به داور تبریک می‌گویم چون دید محیطی او باورنکردنی است. در طول بازی، با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت، او یک چشم به صحنه پنالتی و یک چشم به نیمکت و رفتار من داشت. این توضیحی است که او به من داد. به همین دلیل او یکی از بهترین داوران جهان است. 

به نظرم بهترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که پس از جدایی از فنرباحچه، به تیمی بپیوندم که در مسابقات یوفا شرکت نمی‌کند. بنابراین، هر تیم انتهای جدولی انگلیسی که در دو سال آینده به یک سرمربی احتیاج داشته باشد، من آماده هستم! باید به یک تیم انتهای جدولی لیگ برتر بروم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.