نوروزی: با افتخار به پویش ایران همدل می‌پیوندم/ یک وجب از خاکمان را به هیچ کس نمی‌دهیم

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۵:۰۳


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: پس از انقلاب هیچ کس نتوانسته وجبی از خاک ایران را تصرف کند و ادuای اخیر هم کاملا بی اساس است.

غلامرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص پویش ایران همدل و در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه اظهار داشت: در پی جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر و جنایتگر صهیونیستی و تهاجم وحشیانه شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار نفر از مردم بیگناه این سرزمین‌ها و تخریب جدی زیرساخت‌های شهر‌های شهر‌ها و روستا‌ها مشکلات متعدد معیشتی بهداشتی و غذایی را به وجود آورده برای این عزیزان و در شرایط سختی به سر می‌برند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: بر اساس اعتقاداتی که ما مسلمانان داریم و اینکه بنی آدم اعضای یکدیگرند وظیفه دینی ماست و شرعی ماست که در این شرایط سخت که بر این هم و این عزیزان به وجود آمده به آنها کمک کنیم. بنده هم با افتخار برای رفع نیاز‌های ضروری حیاتی و اولیه مردم مظلوم غزه به این پویش می‌پیوندم.


وی در خصوص حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه تاکیدکرد: بر اساس شواهدی که در دوره‌های قبل دوره‌های هخامنشی و اشکانی و صفوی بوده نشان دهد که این جزایر متقن متعلق به ایران است. اخیراً امارات متحده عربی با همراهی کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس همچنان اصرار بر مالکیت این جزایر را دارند و اخیرا بیانیه‌هایی هم از سوی اتحادیه عرب اتحادیه اروپا و در راستای حمایت از امارات متحده عربی منتشر شده که بر اساس  شواهد متقن تاریخی بی اساس و کذب محض است.


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این ادعای عجیب نشان می‌دهد این جزایر برای کشور‌های حوزه خلیج فارس از اهمیت زیادی برخوردار است. اشراف به تنگه هرمز باعث شده این جزایر به عنوان چهارراه نفت محسول شود.

وی ادامه داد: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی، هیچ کس نتوانسته وجبی از خاک ایران را اشغال کند و الان هم این ادعا کاملا کذب و بی اساس است.

 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.