حمله اسرائیل به اقامتگاه خبرنگاران در جنوب لبنان؛ سه نفر به شهادت رسیدند خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۹:۲۷


شفقنا-ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران محل اقامت خبرنگاران در منطقه حاصبیا در جنوب لبنان، چندین خبرنگار، تصویربردار و مهندس پخش به شهادت رسیدند.

به گزارش شفقنا، شبکه المیادین در پی این حمله صهیونیست‌ها به حاصبیا از شهادت «غسان نجار»، تصویر بردار و «محمد رضا»، مهندس پخش این شبکه خبر داده است.

شبکه المنار هم اعلام کرده «وسام قاسم»، تصویربردار ان شبکه طی این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و چندین خبرنگار رسانه‌های عربی و جهانی هم زخمی شده‌اند.

سازمان دفاع مدنی لبنان هم بامداد امروز جمعه اظهار داشته که سه خبرنگار در حمله اسرائیل به شهرک حاصبیا به شهادت رسیده‌اند.

خبرنگار شبکه المیادین هم گزارش داده است: «اشغالگران بامداد امروز با شلیک دو موشک به ساختمان محل اقامت خبرنگاران حمله کردند در حالی که آنها خواب بودند، دشمن با این حمله صراحتا می‌گوید یا ساکت باشید یا بمیرید و ما به اشغالگران می‌گوییم از این حملات نخواهیم ترسید.»

پیش از این، انجمن خبرنگاران فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شهادت «ایمن رویشد» تصویربردار شبکه الاقصی، شمار شهدای رسانه در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۱۷۷ نفر رسیده است.

«ایمن رویشد» تصویربردار شبکه الاقصی روز دوشنبه گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

متن این خبر در المیادین

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه