بنزین گران نمی‌شود

فرارو . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۰:۲۷


رییس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنزین گران نمی‌شود، گفت: مجلس و کمیسیون تلفیق و خود دولت و شخص رئیس جمهور به دنبال گرانی بنزین نیستند و البته جامعه هم ظرفیت لازم و آمادگی این مهم در شرایط کنونی را ندارد.

غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: رئیس جمهور همچون همیشه و با شفافیت موضوعی را در خصوص قیمت تمام شده بنزین و بر اساس واقعیت‌های موجود جامعه مطرح کرده، اما این به معنای گران شدن و تصویب این قیمت در لایجه بودجه نخواهد بود و شخص رئیس جمهور هم مخالف هر گونه افزایش قیمت است، چون جامعه آمادگی و کشش آن ندارد.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: البته بهتر است که برخی‌ها که در بطن و متن جامعه و تصمصم گیری‌ها و پشت صحنه واقعیت‌های موجود اقتصادی نیستند و تخصص این کار را ندارند به این موضوع دامن نزنندف مردم را بیش از این آذار و رنجش ندهند.

تاجگردون یادآور شد: مردم بدانند که دولت و مجلس در کنار ان‌ها هستند و با تمامی توان و ظرفیت‌های قانونی و تخصصی بودجه‌ای را در راستای حمایت از مردم و کمک به وضعیت معیشتی، رفاه و اقتصاد ملت بزرگ ایران تنظیم خواهیم کرد.

وی حاشیه سازان گرانی بنزین را علاقه‌مندان به آزار مردم خواند و تاکید کرد: به این افراد که جایگاهی برای تصمیم گیری در حاکمیت و دولت هم ندارند توصیه می‌شود با هموطنان مهربان‌تر باشیم.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس جمهور برای شفاف سازی تصمیم گرفته واقعیت‌های اقتصادی جامعه را برای مردم تشریح کند و بخشی از آن قیمت تمام شده بنزین است.

تاجگردون تصریح کرد: گروهی برای بهره برداری سیاسی یا منافع خود با استفاده از این موضوع افزایش قیمت بنزین را مطرح کردند.

وی با یادآوری اینکه مردم نیاز به آرامش دارند ابراز کرد: با روان مردم بازی نکنید.

تاجگردون با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۴ به تازگی کار خود را آغاز کرده تاکید کرد: در این کمیسیون با در نظر گرفتن واقعیت‌های جامعه، محدودیت‌های منابع، مشکلات معیشتی مردم و نیاز‌های جامعه برای امور تصمیم گیری می‌شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه