شهادت سیدهاشم صفی‌الدین؛ نمادی از استقامت جبهه مقاومت

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۱:۳۴


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی در پی شهادت علامه سید هاشم صفی‌الدین تأکید کرد که شهادت فرمانده دلاور جبهه مقاومت، علامه سیدهاشم صفی‌الدین، نه تنها موجی از حماسه و عزت در دل‌های ما برمی‌انگیزد، بلکه نشان‌دهنده عزم راسخ ملت‌های آزاده در برابر ظلم و جنایت است. خون این شهید بزرگوار، چراغ راهی برای ادامه مبارزه با ظالمین و تحقق آرمان‌های انسانی و اسلامی خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، مشروح پیام حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل‌عمران: ۱۶۹)

شهادت علامه سید هاشم صفی‌الدین، فرمانده دلاور جبهه مقاومت، موجی از حماسه و عزت را در دل‌های ما برمی‌انگیزد. این شهید بزرگوار با فداکاری‌های خستگی‌ناپذیر و جانفشانی‌های بی‌بدیل خود، تجلی عزم راسخ ملت‌های آزاده در برابر ظلم و جنایت بود. او نشان داد که راه حق، همواره با فداکاری و ایستادگی ممکن است.

جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به مثابه تاریک‌ترین و وحشیانه‌ترین اعمال تاریخ، هرگز نخواهد توانست عزم و اراده ملت‌های مقاوم را متزلزل کند. خون شهید صفی‌الدین نه‌تنها بر زمین نخواهد ماند، بلکه نور امید و الهام‌بخش ما برای ادامه راه مقاومت و مبارزه با ظالمین خواهد بود.

شهادت نه تنها پایان، بلکه آغازی برای ادامه راه آرمان‌ها و اهداف متعالی است. خداوند متعال روح این شهید بزرگوار را در اعلی علیین قرار دهد و به خانواده و همرزمانش صبر و أجر عطا فرماید

اکنون، در شرایطی که دنیا بیش از هر زمان دیگری به همبستگی و اتحاد نیاز دارد، ادامه راه شهیدان و تقویت جبهه مقاومت، نه تنها برای حفظ هویت و عزت ما، بلکه برای تحقق آرمان‌های انسانی و اسلامی ضروری است. ما با وفاداری به عهد و پیمان خود با شهیدان، با عزم و اراده‌ای راسخ به سمت هدف والای خود حرکت خواهیم کرد.

«إِنَّمَا یُوَفَّی الصَّابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَیْرِ حِسَابٍ» (زمر: ۱۰)»

ایرنا

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه