کشته شدن ۵ نظامی صهیونیست در لبنان

تابناک . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۱:۳۰


بین الملل » خاورمیانه
222 بازدید
‍ پ

کشته شدن ۵ نظامی صهیونیست در لبنان

منابع رسانه‌ای از هلاکت ۵ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای جنوب لبنان و سرباززدن شمار زیادی از نظامیان صهیونیست از بازگشتن به میدان جنگ خبر می‌دهند.

 منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تلفات جدید ارتش این رژیم در نبردهای جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ این رسانه‌ها گزارش دادند که طی شب گذشته ۵ نظامی صهیونیست دیگر در نبردهای جاری در جنوب لبنان به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تمامی این ۵ نظامی صهیونیستِ کشته‌شده از اعضای گردان ۸۹ ارتش این رژیم هستند و یکی از آن‌ها معاون این گردان بوده است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲۰ نظامی دیگر صهیونیست هم در نبردهای جاری در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موج جدید فرار از خدمت نظامی در میان صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" گزارش داد که پس از تماس با ۱۷ هزار نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۳ هزار نظامی صهیونیست اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند دوباره به خدمت نظامی و میدان جنگ بازگردند.

حیفا زیر آتش حزب الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای چندین انفجار در آسمان شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» به گوش رسیده است.

همچنین منابع صهیونیستی گزارش دادند که آژیر هشدار در «عکا»، «حیفا» و مناطق اشغالی پیرامون آن‌ها به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اندکی قبل، دست‌کم ۵ موشک از سمت لبنان به سوی مناطق اشغالی «حیفا» و «کریوت» شلیک شده است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که یکی از موشک‌های شلیک‌شده از سمت لبنان به «کریات یام» واقع در شمال حیفای اشغالی اصابت کرده است.

حادثه سخت در مسکاف عام

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گزارش‌های اولیه و سختی را از منطقه «مسکاف عام» در شمال سرزمین‌های اشغالی دریافت کرده‌اند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که حزب‌الله لبنان محل حضور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «مسکاف عام» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان بدون توقف این منطقه اشغالی را هدف قرار می‌دهد و شماری از نظامیان صهیونیست نیز در پی حملات حزب‌الله زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها بیان کردند که نیروهای امدادی ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش هستند زیر آتش حزب‌الله، نظامیان صهیونیستِ زخمی‌شده را از «مسکاف عام» خارج کنند.

حمله جدید به قیساریا

منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر در قیساریا و بنیامینا و حومه آن در جنوب حیفا به صدا درآمده است.

این منابع از شنیده شدن صدای انفجارهایی در منطقه الخضیره نیز خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله مناطق جنوبی حیفا خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در منطقه الخضیره و قیساریه در جنوب حیفا به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری دو موشک از موشک‌های شلیک شده به سمت جنوب حیفا شد.

این در حالی است که چندی قبل پهپاد حزب الله به محل اقامت نتانیاهو در قیساریا اصابت کرد. محمد عفیف مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان چند روز قبل با اشاره به اینکه حمله به منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی رزمندگان حزب الله انجام شده است، افزود: مقاومت اسلامی مسئولیت کامل و تام و انحصاری عملیات قیساریا و حمله منزل جنایتکار جنگی و سرکرده فاشیست صهیونیستی را برعهده می‌گیرد. چشمان رزمندگان مقاومت می بیند و گوش آنها می‌شنود و اگر این بار دستان ما به تو نرسید، میان ما و تو روزها و شب‌ها و میدان نبرد قرار دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه