بازیگران و زمان پخش «قهوه پدری»؛ داستان سریال مهران مدیری

عرشه آنلاین . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۲:۲۷


سریال تازه مهران مدیری آماده پخش شده و این‌بار با نام «قهوه پدری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ اردیبهشت امسال نخستین خبرها درباره سریال جدید مهران مدیری با نام «پدر قهوه» منتشر شد. در آن زمان گفته شد این سریال آخرین مراحل پیش تولیدش را طی می‌کند و طبق اطلاعاتی که داده شده بود، امیر برادران، سرپرست نویسندگان «پدرِ قهوه» معرفی شده بود. 

قهوه پدری جدید‌ترین ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی  بر سر اسم سریال هنوز دعواست! به دلیل حساسیت‌هایی که روی اسم «پدر قهوه» وجود داشت، این سریال به زودی با نام قهوه پدری از پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود.

باید دید که قهوه پدری مهران مدیری همچون سریال‌های دیگرش همچون هیولا، دراکولا، قهوه تلخ و... پر مخاطب است یا خیر. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران سریال قهوه پدری، زمان پخش سریال قهوه پدری و... می‌پردازیم.

مدتی پیش مهران مدیری در صفحه اینستاگرامش نوشت: سریال کمدی که داشت آماده می‌شد، آماده شد. بعد هم در توضیحی بسیار کوتاه نوشت: «برای اسم سریال هنوز دعواست… به‌زودی اعلام می‌شه». گمانه زنی‌ها بر این بود که سریال ممکن است باز با همان اسم پدر قهوه پخش شود، اما روز گذشته اعلام شد سریال مهران مدیری نام تازه‌ای گرفته است: «قهوه پدری» 

بازیگران و زمان پخش «قهوه پدری»؛ سریال جدید مهران مدیری

پدر قهوه یا قهوه پدری، هر چه که هست، به‌نظر می‌رسد ادامه‌ای بر سریال‌های هیولا و دراکولاست و این سه‌گانه را کامل می‌کند. این سریال‌ها به فسادهای اقتصادی می‌پردازند به هر حال، در این سریال مهران مدیری نقش اصلی را دارد و در کنار او ژاله صامتی و سام درخشانی بازی می‌کنند. این سریال از ۱۴آبان در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. مهران مدیری در سال‌های اخیر در شبکه نمایش خانگی فعال است و سریال‌های قهوه تلخ، ویلای من، هیولا، دراکولا و برنامه اسکار را برای این مجموعه ساخته است. به اضافه اینکه در سریال پدر گواردیولا ساخته سعید نعمت‌الله و همینطور مینی سریال خائن‌کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرده است؛ او اجرای مسابقه گل یا پوچ را هم به‌عهده داشته است.

زمان پخش سریال قهوه پدری

قهوه پدری جدیدترین سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی ۱۴ آبان ماه از پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود.

سریال قهوه پدری چند شنبه‌ها میاد؟

با توجه به پخش اولین قسمت قهوه پدری در روز دوشنبه ۱۴ آبان، ظاهرا این سریال هر هفته دوشنبه‌ها منتشر خواهد شد.

خلاصه سریال قهوه پدری

داستان سریال هم درباره خانواده‌ای است که دست به واردات قهوه به ایران می‌زنند تا جایی که به پدرِ قهوه ایران مشهور می‌شوند.  .سریال قهوه پدری با نام قبلی پدر قهوه در ژانر کمدی است و بر اساس گفته‌های تهیه‌کننده «پدر قهوه»، حال و هوای این سریال به «هیولا» نزدیک است. سریال قهوه پدری داستان زندگی افراد درگیر فساد را به تصویر می‌کشد و رویکردی انتقادی نسبت به فساد اقتصادی و اخلاقی برخی افراد در جامعه دارد.

بازیگران سریال قهوه پدری

ژاله صادقی

سام درخشانی

ملیسا زاکری

سپیده بیگلری

عوامل سریال قهوه پدری

طراح و کارگردان:مهران مدیری

تهیه کننده:جواد فرحانی

نویسنده:امیر برادران

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.