واکنس مدیر اکادمی باشگاه پرسپولیس به سرقت از بازیکنان نونهال

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۴:۳۷


مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص سرقت از بازیکنان رده نوجوانان این تیم گفت: د و گرم بازیکنان را تهدید می‌کنند و گوشی‌های آنها را سرقت می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه فوتبال پایه از شبکه ورزش درباره سرقت از چند بازیکن نونهال این تیم هنگام خروج از محل تمرین گفت: متأسفانه این اتفاق ناگوار افتاد. بازیکنان در ایستگاه اتوبوس مقابل ورزشگاه کارگران منتظر وسیله نقلیه بودند که یک خودرویی جلوی انها می‌ایستد و سه نفر همراه با در اختیار داشتن سلاح سرد و گرم بازیکنان را تهدید می‌کنند و گوشی‌های آنها را سرقت می‌برند.

خلیلی افزود: در این اتفاق به یکی از آنها آسیب هم می‌رسانند ولی خدا را شکر حالشان خوب است. همان روز شکایت تنظیم کردیم و مسئولان مرتبط در حال پیگیری هستند.

او در واکنش به اینکه چرا تمرین رده نونهالان تا ساعت ۸ شب طول کشیده است یادآور شد: ساعت تمرین نونهالان با امیدها خیلی متفاوت است. بازیکن‌ها از مدرسه می‌آیند و زمان می‌برد. ما درگیر مشکل تعویض چمن هستیم. به خاطر همین زمان در آن روز مقداری دیر برای تیم بود. باید بگویم تا چند روز آینده به زمین چمن خودمان بر می‌گردیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.