تیک‌تاک و چالش‌های حقوقی/ حساب تیک‌تاک به کدام یک از زوج‌ها در طلاق می‌رسد؟

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۳:۵۷


در عصر فناوری شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک دارایی دیجیتال در طلاق‌ها به چالشی جدی برای زوج‌ها تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ این روز‌ها یعنی در عصر فناوری شبکه‌های اجتماعی حسابی جای خود را میان مردم باز کرده‌اند و حتی فراتر از سرگرمی رفته‌اند و به یک درآمد برای کاربران خود تبدیل شده‌اند. میزان درآمد از این شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب، تیک‌تاک و ... به حدی رسیده است که منجر به ایجاد یک رقابت تنگاتنگ میان کاربران شده است.

گفتنی است که برخی از حساب‌ها با تعداد بالایی مخاطب به صورتی اشتراکی اداره می‌شوند و زوج‌های زیادی در یک حساب فعالیت دارند و درآمد کسب می‌کنند. این فعالیت اشتراکی تا جایی خوب پیش می‌رود که روابط میان آن زوج هم به خوبی پیش برود، زیرا زمانی که کار آن‌ها به طلاق کشیده شود مسئله بزرگی میان آن‌ها مانع خواهد بود و آن‌ها سر منافع خود که درآمدشان است با چالش بزرگی روبه‌رو می‌شوند و شاید خنده‌دار باشد، اما این روز‌ها جنگ بر سر دارایی‌های دیجیتال مثل یک حساب پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی به ویژه تیک‌تاک در طلاق‌ها به چالشی جدی تبدیل شده است زیرا زوج‌ها باید درباره تقسیم حساب‌های مشترک و ارزش مالی آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.

این حساب‌ها که ممکن است میلیون‌ها دنبال‌کننده داشته باشند و درآمد قابل توجهی تولید کنند، به موضوعی پیچیده در فرایند جدایی تبدیل شده‌اند. در این راستا، زوج‌ها باید به دقت بررسی کنند که چه کسی کنترل حساب را به دست می‌آورد و چگونه می‌توانند پتانسیل رشد آینده این حساب‌ها را ارزیابی کنند. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی در زندگی شخصی و مالی افراد و تأثیر آن بر روابط زناشویی است.

به گزارش وال‌استریت ژورنال تعداد زیادی از زوج‌ها و وکلای طلاق در حال دست و پنجه نرم کردن با این موضوع هستند که چگونه ارزش حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را هنگام جدایی یک زوج ارزیابی کنند و چه کسی چه چیزی را نگه می‌دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه