فریب هواداران ترامپ توسط ایلان ماسک/ وعده‌های پوچ و متناقض مالک شبکه اجتماعی ایکس فاش شد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۳:۵۸


این روزها مالک شبکه اجتماعی ایکس که دست راست ترامپ به حساب می‌آید وعده‌های بزرگ برای اصلاح دولت تحت ریاست‌جمهوری ترامپ می‌دهد، اما سوابق او سوال‌برانگیز است.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس در حال ارائه وعده‌های بزرگ در کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا است و به‌ طور عمومی درباره نقش‌های دولتی خود صحبت کرده است.

سرنوشت بازی‌های ویدئویی با پیروزی ترامپ در انتخابات چه خواهد شد؟

تقلب پشت تقلب در کارنامه ایلان ماسک

وعده یک میلیون دلاری ایلان ماسک به هواداران ترامپ

اتحادیه اروپا با پیروزی ترامپ با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد

وی به شوخی به پست دولتی «رهبری اداره کارایی دولت» خود در کابینه ترامپ اشاره کرده و ترامپ هم از او به عنوان «وزیر کاهش هزینه‌ها» نام برده است. ماسک وعده داده است که کاهش‌های شدیدی را برای کاهش هزینه‌های غیرضروری توصیه کند و از هوش‌مصنوعی برای تعیین محل کاهش استفاده کند.

با این حال، سوابق تجاری ماسک نشان می‌دهد که کاهش‌های شدید در شرکت‌هایش، مانند ایکس، منجر به اخراج ۸۰ درصد از کارکنان شده و مشکلاتی در تولید محصول ایجاد کرده است. همچنین، ماسک به‌ طور مداوم از مقررات دولتی شکایت کرده و در تلاش برای دور زدن آن‌ها، با عواقب جدی مواجه شده است.

وی همچنین پیشنهاد کرده است که به کارمندان دولتی اخراجی دو سال حقوق جبرانی ارائه دهد، اما در ایکس به خاطر عدم تحقق وعده‌هایش در این زمینه مورد شکایت قرار گرفته است. همه این مسائل نشان‌دهنده تناقضات در وعده‌های او و سوابقش در مدیریت منابع انسانی و مقررات است که نمی‌توان به حرف‌ها و وعده‌های او اعتماد کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.