کمبود اعتبارات سد راه تکمیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۳:۵۸


نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: پیشرفت فیزیکی برخی طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان‌ها رضایت بخش نیست.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛غلامرضا تاجگردون در حاشیه نشست بررسی طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران و باشت که به حضور استاندار برگزار شد،گفت: پیشرفت فیزیکی برخی طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان‌ها رضایت بخش نیست و ضرورت دارد راهکار‌های تازه‌ای برای تکمیل این زیرساخت‌ها بکار گرفته شود.
تاجگردون با اشاره به جذب اوراق بانکی برای تکمیل طرح‌های عمرانی و تسویه حساب با پیمانکاران، افزود: مدیران کل همت کنند و از ماده ۵۶ برای جذب این اوراق برای طرح‌های که ردیف بودجه ملی دارند استفاده کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی نیاز است برخی از این طرح‌ها بازمهندسی و باز ارزش گذاری شود تا منابع مالی کشور به هدر نرود.
تاجگردون بیان کرد: با توجه به پایین بودن سرانه درآمد مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهرستان‌های گچساران و باشت تکمیل طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا ضروری‌تر شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی، شهرک گلخانه ای، واحد تولید و فراوری گیاهان دارویی، کارخانه پلیمر، واحد تولیدی پتروپالایش از شاخص‌ترین طرح‌های اقتصادی در حال اجرای گچساران هستند که تکمیل آنان می‌تواند نقش گرهگشایی در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مردمان این شهرستان نفتخیز داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه کارخانه بیواتانول و طرح زنجیره گوشت مرغ از طرح‌های در دست ساخت شهرستان باشت است بر رفع موانع تکمیل این طرح‌ها تاکید کرد.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه