بلواسکای روی سرویس اشتراکی کار می‌کند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۴:۲۰


شبکه اجتماعی بلواسکای اعلام کرد که قصد دارد روی طرح اشتراک پولی برای کاربران کار کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛شبکه‌ اجتماعی بلوسکای درحال توسعه‌ طرح اشتراک پریمیوم است که امکاناتی مانند آپلود ویدئو با کیفیت بالاتر و شخصی‌سازی پروفایل را به کاربران ارائه خواهد کرد. اشتراک پریمیوم بلواسکای برخلاف ایکس، موجب افزایش دیده‌شدن پست‌های کاربران یا اعطای تیک آبی به پروفایل آنها نخواهد شد. بلوسکای در بیانیه‌اش تأکید کرد که این پلتفرم همواره برای استفاده‌ی رایگان دردسترس خواهد بود.

رقیب توییتر اواسط تیرماه راه‌اندازی می‌شود

رقبای ایکس در برزیل قد علم کردند!

قابلیت بارگذاری ویدئو در بلواسکای ایجاد شد

رز وانگ، مدیر ارشد اجرایی بلوسکای، در این خصوص گفت: «درآمد حاصل از اشتراک‌های پولی به ما کمک می‌کند تا اپلیکیشن را بهبود ببخشیم، اکوسیستم توسعه‌دهندگان را گسترش دهیم و فرصتی برای بررسی مدل‌های کسب‌وکار فراتر از تبلیغات سنتی فراهم کنیم. مشترکان پولی در بخش‌های دیگر اپلیکیشن، مانند افزایش رتبه‌ی حساب‌ها یا دریافت تیک آبی، از امتیازات ویژه برخوردار نخواهند شد.»

بلوسکای در دور اخیر سرمایه‌گذاری که توسط شرکت بلاکچین کپیتال رهبری شد، موفق به جذب ۱۵ میلیون دلار سرمایه شد. بلواسکای تاکید کرد که نمی‌خواهد از فناوری بلاکچین، ارز‌های دیجیتال یا «روش‌های تجاری‌سازی گسترده در تجربه‌ی اجتماعی»، نظیر استفاده از توکن‌ها، معاملات رمزنگاری یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بهره‌برداری کند. همزمان با این خبر، بلوسکای اعلام کرد که تعداد کاربران این پلتفرم به ۱۳ میلیون نفر رسیده است.

بلوسکای در طول سال گذشته رشد قابل توجهی تجربه کرد. این پلتفرم در ماه نوامبر سال گذشته به مرز دو میلیون کاربر رسید. پس از فیلترشدن موقت شبکه‌ی اجتماعی ایکس در برزیل، بلوسکای شاهد افزایش چشمگیر تعداد کاربران خود بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.