فلیک: رئال نیستیم که به داوری توجه کنیم!

ورزش سه . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۴:۲۳


به بازیکنانم اعتماد دارم که ال‌کلاسیکو را می‌برند

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، معتقد است که آنها کیفیت و قدرت لازم برای شکست دادن رئال مادرید در ال‌کلاسیکو را دارند و همچنین به سوالی در مورد انتقادات تلویزیون رئال مادرید به داوران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی بزرگ هفته پیش روی فوتبال اروپا، بین قدرت‌های فوتبال اسپانیاست. رئال مادرید و بارسلونا که حالا پس از مدت‌ها هر دو در ال‌کلاسیکو در فرم بسیار خوبی قرار دارند و انتظار می‌رود که هواداران یکی از جذاب‌ترین ال‌کلاسیکوهای سال‌های گذشته را شاهد باشند. جایی که هانسی فلیک که با بارسلونا صدرنشین است، در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود که با ستاره‌هایش آماده به زیر کشیدن آبی‌اناری‌هاست. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این بازی حساس در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

راستش را بخواهید، خیلی به آن فکر نمی‌کنم. وظیفه من این است که تیم را به خوبی آماده کنم. دیدم که همه بازیکنان مشتاقانه منتظر این بازی هستند. من هم امیدوارم. بازی بسیار خوبی خواهد بود.

ما سیستم خود را داریم، من گفتم که باید برخی چیزها را بهبود بخشیم. هر بازی که انجام می‌دهیم با نوع بازی حریف سازگار می‌شویم و این کار را مقابل رئال مادرید هم انجام خواهیم داد. همه تیم‌ها بازیکنان سریعی دارند. من به تیمم اعتماد دارم که می‌توانند مقابل هر تیمی پیروز شوند و این باور و اعتماد برای بازی فردا هم تغییری نمی‌کند.

ما نمی‌توانیم این را تغییر دهیم. درست است که مادرید سه‌شنبه بازی کرد، ما چهارشنبه بازی کردیم، اما وضعیت همین است، نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم.

طبیعی است که من با بازیکنان صحبت می‌کنم. ما تیم بسیار خوبی داریم، با بازیکنان استثنایی مانند لامین. آنها همه ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارند و می‌دانند که این بازی چقدر اهمیت بالایی دارد.

فکر می‌کنم آنها فردا آماده خواهند بود. ما هم همینطور.

ما این کار را انجام نخواهیم داد. من فکر می‌کنم داورها کار سختی دارند و این کار من نیست که بتوانم آنها را کاملا قضاوت کنم. من تجربیات خوبی با داوری در لالیگا داشته‌ام، شکایتی ندارم. به بازیکنان گفته‌ام که روی خود بازی تمرکز کنند نه دیگر اتفاقات آن. ما نمی‌توانیم مواردی مانند داوری را تغییر دهیم.

من قبلاً به سوالاتی درباره داوری‌ها در گذشته در برنابئو پاسخ داده‌ام. قبلاً در برنابئو بوده‌ام. مدت‌ها پیش با بایرن در آنجا بازی کردم، هیچ اتفاقی نیفتاد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.