خبرهای تازه از زورگیری از بازیکنان پرسپولیس؛ از چند نفر سرقت شد و چند بازیکن توانستند فرار کنند؟

همشهری . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۵:۳۵


مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای سرقت از چند بازیکن نونهال این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در روزهای اخیر اتفاق زورگیری از چند بازیکن تیم نونهالان پرسپولیس خبرساز شد. در همین خصوص محسن خلیلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس ماجرا را اینطور توضیح داد:

«متاسفانه چند روز پیش بود که سرپرست تیم نونهالان با من تماس گرفت و گزارش این حادثه را داد. چند بازیکن ما در ایستگاه اتوبوس کنار ورزشگاه کارگران منتظر بوده‌اند که خودرویی مقابل آنها توقف می‌کند و سه نفر که سلاح سرد و گرم به همراه داشتند شروع به تهدید بچه‌ها می‌کنند و موبایل و لوازم شخصی آنها را به سرقت می‌برند.»

او در ادامه افزود:
«به یکی از بچه‌ها که کمی مقاومت کرده بود نیز آسیب وارد می‌کنند. ۵ بازیکن مورد سرقت قرار گرفتند و ۲ بازیکن هم توانستند از آن محل فرار کنند.»


وی از سلامت همه بازیکنان حاضر در این اتفاق خبر داد:
«در حال حاضر حال همه بازیکنان خوب است. شکایتی تنظیم کردیم و نیروی انتظامی در حال پیگیری ماجرا است که جا دارد همین‌جا از زحمات و تلاش آنها تشکر کنم.»

خلیلی در این باره که "چرا تمرین نونهالان در ساعت ۸ شب تعطیل شده؟" گفت:
«ساعت تمرین نونهالان با تیم امید خیلی متفاوت است چون که تا از مدرسه تعطیل شوند و خود را به محل تمرین برسانند کمی طول می‌کشد. از طرفی به‌خاطر زمین چمن هم این مشکل را داریم که با توجه به اجاره سالیانه زمین‌ها، پیدا کردن سانس تمرین برای نونهالان کمی مشکل بود. خدا را شکر کارهای زمین در حال اتمام است و تا چند روز آینده با خیال راحت به ورزشگاه درفشی‌فر برمی‌گردیم و شرایط را مثل قبل دنبال می‌کنیم.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.