مالک شمس آذر: دقیقی دست ما را در حنا گذاشت

تسنیم . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۵:۴۷


مالک باشگاه شمس آذر قزوین از سرمربی فعلی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گلایه کرد.

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پایان کار سعید دقیقی در تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار داشت: دقیقی اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تأثیر بیشتری بر شمس آذر بگذارد. او گفت خواب ندارد و می‌خواهد مدتی جدا از شمس آذر باشد. من هم با استعفای دقیقی موافقت کردم و نمی‌دانستم با خیبر بسته است!

دقیقی دست ما را در حنا گذاشت
وی درباره انتقال سریع دقیقی به خیبر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: او چند ساعت بعد به خیبر رفت و دست ما را در حنا گذاشت! نمی‌شود طی سه ساعت به توافق برسند و انتقالی به این سرعت شائبه‌برانگیز بود. محدودیت‌هایی در انتخاب سرمربی وجود داشت. با این حال به جمع‌بندی رسیدیم که مهاجری را به خدمت بگیریم تا امسال را سر کنیم. شمس آذر پتانسیل بسیار بالایی دارد و نیروهای جوان و مستعدی داریم.

مدیریت خوبی بر تیم داشته باشیم، شگفتی‌ساز می‌شویم
مالک باشگاه شمس آذر قزوین با تمجید از شرایط فنی تیم فوتبال این باشگاه به تسنیم گفت: اگر مدیریت خوبی بر این بازیکنان داشته باشیم، شگفتی‌ساز می‌شویم. این مسئله نیازمند ثبات در مدیریت تیم و حضور فردی باتمرکز و وفادار بالای سر بازیکنان است. ما به جوانگرایی گرایش داریم و بهترین استعدادهای کشور را جذب کردیم. به آینده این جوانان امیدوار هستیم و نتیجه خواهیم گرفت.

همانطور که ماکارونی تولید می‌کنیم، در فوتبال هم باید استعداد پرورش بدهیم
نجفیان با بیان اینکه شمس آذر بهترین انتخاب‌های ممکن را داشته، تصریح کرد:  شمس آذر مرکز تولید استعداد است و 12 بازیکن فصل گذشته شمس آذر به سایر تیم‌های لیگ برتر منتقل شدند. همانطور که ماکارونی و آرد تولید می‌کنیم، باور داریم که باشگاه ما در فوتبال هم استعدادپرور باشد. در مقابل بودجه‌های هزار میلیاردی باشگاه‌های دیگر، ما به پرورش استعداد گرایش داریم.

مدیرعامل کار سنگینی ندارد؛ خطیبی همشهری و دوست ماست
وی در مورد انتصاب رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پیکان به‌عنوان مشاور باشگاه شمس آذر و اینکه ممکن است به‌خاطر مشغله‌ای که در پیکان دارد، نتواند به باشگاه قزوینی کمک کند، بیان کرد: مدیرعامل کار سنگینی در فوتبال ندارد و کار بیشتر دست کادر فنی است! خطیبی دوست قدیمی و همشهری ماست و دوست داشتیم مشاور ما در این وضعیت باشد. ما از تجربیات دیگران استفاده و تلاش می‌کنیم آزمون و خطا نکنیم.

نامه‌ای درباره ممنوعیت فعالیت زندی به ما نرسیده است
رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس آذر قزوین درباره اظهارات رئیس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر اینکه شهاب زندی، مدیرعامل فصل گذشته این باشگاه در پرونده فساد در فوتبال مجرم شناخته شده، عنوان کرد: وظایف مدیرعامل بر عهده من است و امضاها توسط خودم انجام می‌شود. تا زمانی که حکمی صادر نشود، زندی کنار ماست و تاکنون نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت فعالیت او نیامده است.

زندی مسئولیت قانونی در شمس آذر ندارد
نجفیان در مورد سمت شهاب زندی در شمس آذر اظهار داشت: زندی مسئولیت قانونی در شمس آذر ندارد، اما به ما کمک می‌کند. ما عنصر وفاداری را همیشه در شرکت و باشگاه شمس آذر در نظر می‌گیریم. به‌خاطر همین عنصر بود که پیش از عقد قرارداد دقیقی با ملوان، تمایل به ادامه همکاری با او را داشتیم. همیشه تلاش می‌کنیم وفاداری را به اعضای شرکت و باشگاه القا کنیم تا در روزهای سخت نیز کنار هم باشیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه