توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت

عصر ایران . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۹:۴۵


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه هیاتی از این کمیسیون با اعضای شورای تامین استان هرمزگان گفت: در این جلسه مقرر شد ‌مسکونی‌سازی و توسعه جزایر سه‌گانه ایرانی اعم از توسعه اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا همه مردم ایران بتوانند از فرصت‌های ارزشمند این سه جزیره ایرانی استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به سومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عصر امروز جلسه مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضای شورای تامین استان هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.
وی توضیح داد: در این جلسه آخرین وضعیت امنیتی در جنوب کشور و استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای تامین از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری، فرمانده فراجا و فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه و ارتش آخرین وضعیت امنیت در استان هرمزگان و خلیج فارس را تشریح کردند.
رضایی افزود: یک موضوع دیگر دستور کار دیگر این جلسه هم توسعه جزایر ایرانی بوموموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بود که مقرر شد که به عنوان یک اولویت، مسکونی‌سازی و توسعه جزایر سه‌گانه ایرانی اعم از توسعه اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا همه مردم ایران بتوانند از فرصت‌های ارزشمند این سه جزیره ایرانی استفاده کنند.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه