اخباری: از متوقع شدن مردم نمی‌ترسم/ مغرور نمی‌شویم

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۲۱:۰۳


سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: از متوقع شدن مردم نمی‌ترسم و تلاش می‌کنم از این توقعات برای انگیزه دادن به بازیکنان استفاده کنم.

به گزارش برنا، سعید اخباری پس از پیروزی تیمش مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: همه بازی خوبی از هر دو تیم دیدند. ما موقعیت‌های خوبی ساختیم و توپ را به تیر دروازه حریف هم زدیم. به بازیکنان چادرملو می‌گویم که این یک چالش و مسیر است. تا فردا خوشحال هستیم و پس از آن به بازی بعدی با ذوب‌آهن فکر می‌کنیم.

وی با تمجید از عوامل باشگاه چادرملو گفت: تیم برای موفقیت به برخی عوامل نیاز دارد و ما در این مدار هستیم. بازیکنان باید قدر این شرایط را بدانند. شرایط جدول به گونه‌ای شده است که باید قدمی برای شادی مردم یزد برداریم. از متوقع شدن مردم نمی‌ترسم و تلاش می‌کنم از این توقعات برای انگیزه دادن به بازیکنان استفاده کنم.

سرمربی چادرملوی اردکان در مورد اینکه تیمش به جایگاه پنجم جدول صعود کرده است، خاطرنشان کرد: نه روزی که در دو مسابقه از سه بازی اول با نتیجه 3 بر یک شکست خوردیم از آن سوی بوم افتادیم، نه حالا که به این رتبه رسیده‌ایم، مغرور می‌شویم. خوشحالی مردم استان یزد که به صعود چادرملو کمک کردند، تنها هدف ماست.

اخباری با تکرار مجدد لزوم استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در دیدارهای چادرملو تصریح کرد: در یزد شرایط لازم را برای VAR فراهم می‌کنیم و از مسئولان خواهش می‌کنم که در یزد از این سیستم استفاده کنیم. دیدارهای ما در 9 هفته گذشته بدون VAR بودند.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر فرسایشی است و پس از هفته بعد، رقابت‌ها به مدت 33 روز تعطیل می‌شود و دوره بدنسازی خواهیم داشت. باید از این شرایط اطاعت کنیم و امیدوارم انگیزه بازیکنان حفظ شود. آنها باید دیده شوند.

سرمربی چادرملوی اردکان در مورد تفاوت شرایط این تیم با سایپا که روزی در آن تیم فعالیت می‌کرد، بیان کرد: تفاوت در مدیریت است. در سایپا مدیری داشتیم که سررشته‌ای از فوتبال و مسائلی چون زمان دادن به مربی، کار کردن با جوانان و عوارض دیر بسته شدن تیم نداشت!

اخباری در ادامه اظهار داشت: تیم سایپا را 11 روز قبل از شروع رقابت‌ها در اختیار گرفتم و جایگاه بدی تا هفته نهم نداشتیم. با این حال مدیر باشگاه، کسی را جانشین من کرد که از ابتدا می‌خواست او را بیاورد. در چادرملو اما مدیری داشتیم که پشت من و در مسیر اهداف من بود.

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: علی عطایی پشت همه برنامه‌هایی که من درخواست می‌کردم، می‌ایستاد. مسیر ادامه دارد و فردی که بخواهد به جایی برسد، جایی را پیدا می‌کند تا به اهدافش دست یابد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه