تسلیت حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری در پی شهادت امام جمعه کازرون

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۲۱:۴۸


حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی شهادت امام جمعه کازرون پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی شهادت امام جمعه کازرون پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت مظلومانه روحانی خدمتگزار و مردمی، امام جمعه محبوب کازرون جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد صباحی را دریافت کردم.

این روحانی انقلابی و مردمی علاوه بر مجاهدت در سنگر تبلیغ معارف دینی و تدریس علوم اسلامی، حدود پانزده سال از عمر با برکتش را در جایگاه امامت جمعه در شهرستان‌های خرامه و کازرون و نهاد امامت جمعه، در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم شریف این مناطق سپری کرد.

خدایش با صالحان محشور گرداند که با مشی اخلاقی و زیست ساده و بی تکلف در متن زندگی مردم مؤمن و عزیز زندگی کرد و به انجام وظایف دینی و انقلابی‌اش پرداخت.

خون پاک این روحانی مجاهد و مظلوم که در روز جمعه و در مصلی و مسجد جمعه و پس از فریضه سیاسی عبادی جمعه آستان خانه خدا را گلگون کرد؛ برای همه شاگردان مکتب عاشورا الهام بخش و حرکت آفرین است.

همه ما در شهادت این عالم شهید که "شهید نماز جمعه" است علاوه بر سوگواری و داغداری حسرت بر دل هستیم و بر این پرواز شکوهمند و آسمانی غبطه می‌خوریم.

دست‌های پیدا و پنهان دشمنان، که با توطئه‌های سخت و نرم و عملیات امنیتی و شناختی، در پی ترور شخص و شخصیت‌های خدمتگزار و انقلابی از صنف مکرم روحانیت هستند خواهند دانست که تأثیر این خوهای پاک راهگشای راه ملت بزرگ ایران به سوی افق روشن حرکت انقلابی او در گام دوم انقلاب و موجب تحکیم بیشتر پیوند مردم انقلابی‌مان و روحانیت خدمتگزار خواهد بود.

اینجانب با قلبی اندوهبار به نمایندگی از ائمه محترم جمعه ایران اسلامی و اعضای ارجمند شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، شهادت مظلومانه این روحانی متعهد و انقلابی و مردمی را به محضر رهبر حکیم انقلاب و به خانواده معظم شهید خصوصاً همسر مکرمه و فرزندان داغدار ایشان و به مردم عزیز مؤمن استان فارس، بالاخص مردم انقلابی خطه سلمان فارسی؛ کازرون و نیز به روحانیت محترم و ائمه جمعه مکرم استان فارس به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به ارواح پاک و طیبه ائمه جمعه شهید کازرون؛ شهیدان "دانشجو" و "خرسند" و به روح مطهر سومین امام جمعه شهید این خطه انقلابی، شهید صباحی عزیز که "شهید نماز جمعه" گردید، درود می‌فرستم و برای ایشان علو درجات و همنشینی با انبیا و اولیا را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله
محمدجوادحاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
۴ آبان ۱۴۰۳

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.