قراب: به موسیمانه گفتم از همین حالا باید پیروز باشی تا هواداران همراه تو باشند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۲۳:۴۶


پیشکسوت استقلال گفت: در گفت و گویی خصوصی به موسیمانه گفتم اگر پیروز شوی تمام  مردم با تو همراه می‌شوند.

جواد قراب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص حضور ماسیمونه در استقلال گفت: موسیمانه در کنفرانسش بسیار خوب و شیوا صحبت کرد. او یک مربی باتجربه است. احساس کردم شخصیتی مهربان دارد و مهم‌تر از آن باید اشاره کرد که او چقدر رو راست است.

وی افزود: از صحبت‌هایش برداشت کردم که او بیش از اندازه حرفه‌ای است و برای تفریح به ایران نیامده است. موسیمانه به ایران آمده تا از آبروی کاری خود دفاع کند و استقلال را به موفقیت برساند تا خودش هم دوباره جام بگیرد و کارنامه‌اش پربارتر شود. در چشمان او عزم دیدم و به نظرم موسیمانه می‌تواند موفق شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اولین حضور موسیمانه روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی عنوان کرد: در بخشی از صحبت‌های موسیمانه شنیدم که گفت از همین فردا باید پیروز شویم که این جمله نشانگر عطش او برای برد است. این مساله حرفه‌ای‌گری وی را نشان می‌دهد. بازیکنان ما به شدت به برد نیاز دارند تا اتمسفر تیم مثبت شود.

قراب ادامه داد: استقلال می‌تواند خیبر را شکست دهد و حتی در ادامه دوباره میان مدعیان قرار گیرد. استقلال از مشکلات زیادی در این سال‌ها لطمه دیده. خیلی از مربیان برای مان مشکل ایجاد کردند اما به نظرم موسیمانه اینگونه نیست. او می‌خواهد خودش را نشان بدهم. او صحبت از ستاره‌ها کرد و حرف‌هایش زیبا بود. حس کردم او می‌داند اینجا هواداران استقلال چه می‌خواهند.

پیشکسوت استقلال در مورد صحبت خصوصی‌اش با موسیمانه توضیح داد: در گوش او به زبان انگلیسی گفتم تو انسانی باتجربه و روراستی هستی. مشخص است که زحمت کشیده‌ای و می‌دانی امروز چه می‌خواهیم. به او گفتم شروعت حتما باید با برد باشد. اگر پیروز شوی تمام  مردم با تو همراه می‌شوند.

قراب در پایان گفت: استقلال متعلق به هواداران و پیشکسوتان است. با هر برد این تیم ما خوشحال می‌شویم و امیدوارم مقابل خیبر اولین برد موسیمانه و خوشحالی نصیب‌مان شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه