قهرمانان دونفره دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیکلبال در ارومیه مشخص شدند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۲۳:۴۷


آذربایجان غربی و گلستان به ترتیب در رده ی سنی +۳۵ و +۱۹ عناوین قهرمانی دومین دوره مسابقات پیکلبال قهرمانی کشور در بخش دوبل را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، دومین دوره مسابقات پیکلبال قهرمانی کشور در بخش دوبل با شرکت ۱۴ تیم در در دو رده ی سنی پیگیری شد و پس برگزاری رقابت های جذاب و دیدنی  در رده ی سنی +۱۹ سال تیم گلستان ۲( فرحان و شهریار اهرزاد ) عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، تیم های گلستان ۱( مسعود پیروزی و علیرضا رجب زاده ) و تیم آذربایجان غربی ۲( مهدی میرزابابایی و هادی برقی ) مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده ی سنی +۳۵ سال آذربایجان غربی ۲( علی ایرجی و مهدی لیاقت ) عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و تیم های مازندران (هادی ناصری و محمد اکبری ) و آذربایجان غربی ۱ (جعفر مصریان و حجت نصرالهی) رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

تیم سلماس اذربایجان غربی نیز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به دست آورد 

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور سجاد خوبدل رییس ورزش و جوانان ارومیه ، خوش بخت رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان ، آیدین بابایی رییس هیئت انجمن های،رامین امید باراندوزی دبیرکل انجمن پیکلبال کشور،اکبر نصیری رئیس کمیته پیکلبال آذربایجان غربی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رقابتها به تیم های برتر و انفرادی این مسابقات مجموعا به ۶۴میلیون تومان جایزه ی نقدی،حکم،مدال،کاپ و تندیس مسابقات اهدا شد .

رامین امید باراندوزی به عنوان دبیر کل انجمن پیکلبال ایران ، نصیری به عنوان رییس کمیته پیکلبال ارومیه و کوروش فلاح از مازندران، حسن مقتدر ، عماد چرب گو ، محمد کرمزاد ، هادی نقی زاده و هادی سید علی جانلو به عنوان داوران این مسابقات وظیفه برگزاری این مسابقات را برعهده داشتند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه