کیچیرو تویاما از ایده ساخت بازی Slitterhead از روی Siren می‌گوید

گیمفا . ۱۴۰۳/۹/۸،‏ ۱۶:۰۹


کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاری‌اش با پلی استیشن، ایده ساخت دنباله‌ای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.

در گفت‌وگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر می‌کرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجه‌ای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکل‌گیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.

او گفت:

Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی می‌افتد؟

به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:

همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبت‌هایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.

تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازی‌های ترسناکی که او می‌سازد، با توسعه بازی‌های AAA همخوانی ندارد:

به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازی‌های AAA با یکدیگر سازگار نیستند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.