ناتوی مقاومت را قانونی کنید

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۹:۰۱


با توجه به سابقه آقای قالیباف در جبهه مقاومت دفتر تحکیم وحدت پیشنهاد ایجاد دیپلماسی فعال جهت تشکیل و تصویب ناتوی بین المللی مقاومت را توسط مجالس کشور‌های جبهه مقاومت دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت خطاب به رئیس مجلس بابت تشکیل ناتوی مقاومت و درخصوص کنگره روسای مجلس علیه نسل کشی و آپارتاید نامه‌ای نوشت که متن آن به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

ضمن عرض خداقوت به جنابعالی بابت حضور شجاعانه در قلب نه در قلب شهر تحت بمباران بیروت که موجب دلگرمی مردم لبنان و سرافرازی ملت ایران گردید نکاتی چند را پیرامون اتفاقات اخیر
جبهه مقاومت و نقش قانونی و حقیقی جنابعالی بیان میداریم:

۱. همانگونه که مستحضرید مقاومت در مرحله مهمی از حیات خویش به سر میبرد در این زمینه دیپلماسی فعالانه در کنار فعالیت در میدان رکن مهمی است که نبایستی از آن غافل گردید. اقدام جنابعالی در حضور میان سران مجالس جهان و رساندن صدای مظلومین غزه و لبنان شایسته تقدیر میباشد، اما کافی نیست. دفتر تحکیم وحدت ضمن حمایت از این حرکت جنابعالی پیشنهاد دعوت سراسری از روسای مجالس دنیا در ایران و تشکیل کنگره مبارزه با نسل کشی و آپارتاید را به جنابعالی میدهد. بدیهیست تشکیل چنین جوامع موثری که بار روانی و دیپلماتیک سنگینی را به رژیم صهیونی وارد می‌نماید هم موجب توقف در ماشین نسل کشی این رژیم میگردد و هم نقش دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را که بعنوان حامی اصلی مظلومین است در منطقه افزایش خواهد داد.

۲. با تلاش‌های مستمر و طولانی رزمندگان جبهه مقاومت على الخصوص فرمانده شهید نیروی بین المللی آزاد سازی قدس شریف، حاج قاسم سلیمانی امروز، مقاومت اسلامی به محوریت ایران عزیز تنها قدرتی است که بر روی زمین از اقیانوس هند تا دریای مدیترانه و از دریای سرخ تا دریای کاسپین نیروی زمینی رزم جو و فعال دارد که آمادگی انواع جنگ‌های شهری و کلاسیک را دارد. هر چند سرمایه عظیمی که به بهای خون شهدای مقاومت و خون دل‌ها و مجاهدت‌های دوست مجاهد شما سردار شهید حاج قاسم عزیز ریخته شد امروز به شجره طیبه‌ای تبدیل شده است که غیر قابل انکار است، اما برای تقویت جبهه مقاومت نیاز است که این قدرت نظامی، امنیتی گفتمانی و فرهنگی در ساختار رسمی کشور‌ها بیش از پیش به رسمیت شناخته شود و جایگاه خود را در عرصه پیمان‌های دستجمعی نیز باز نماید.


با توجه به سابقه جنابعالی در جبهه مقاومت دفتر تحکیم وحدت پیشنهاد ایجاد دیپلماسی فعال جهت تشکیل و تصویب ناتوی بین المللی مقاومت را توسط مجالس کشور‌های جبهه مقاومت دارد. امید است که در صورت تشکیل این پیمان دفاعی دستجمعی و تصویب آن در مجالس کشور‌های ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین دیگر اشرار عالم به اتکای این پیمان دستجمعی که ارتش جبهه مقاومت را به اتکای مجالس ملی کشور‌ها موظف به حمایت از دیگر کشور‌های عضو مینماید تعدی و تجاوز به کشور‌های مسلمان متوقف شود و ایران و دیگر کشور‌های مسلمان برای اولین بار ضمن عبور از اصل "خودیاری بتوانند زمینه را برای همگرایی بیشتر در زمینه‌های اقتصادی فرهنگی و. به دست آورند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه