مسی: شاید این آخرین بازی‌هایم در آرژانتین باشد!

انتخاب . ۱۴۰۳/۷/۲۵،‏ ۱۱:۴۱


تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی مقابل تیم ملی بولیوی قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه ۰-۶ از سد این حریف عبور کند و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

«حضور در آرژانتین و لمس احساس علاقه مردم و هیجانی که با آن نامم را فریاد می‌زدند واقعا خوب است. همه ما از این لحظات سالیان طولانی لذت بردیم و ارتباطی که با مردم داریم عالی است. از این که اینجا باشیم و در آرژانتین با حضور هواداران بازی کنیم بسیار خوشحال هستیم و از این برد هم لذت بردیم.»

«واقعیت این است که من هیچ تاریخ خاص یا خط پایانی را مشخص نکردم و فقط می‌خواهم از این مسابقات لذت ببرم. از این که در اینجا هستم بسیار هیجان دارم و می‌دانم که شاید این آخرین بازی‌های من در آرژانتین باشد. حالا منتظر پایان فصل و شروع سال جدید با یک پیش فصل خوب هستم.

سال گذشته پیش فصل خوبی نداشتم، چون مدام در حال سفر از یک جا به دیگری بودیم و این چیزی بود که باشگاه نیاز داشت اما شرایط در پیش فصل برای من خوب پیش نرفت. خیلی به جام قهرمانی فکر می‌کنم و به همین دلیل بسیار مراقب خودم هستم. باید سال را به خوبی به پایان برسانم و برای سال بعد آماده شوم. همه چیز باید قدم به قدم پیش برود و هر روز از بازی کردن لذت ببریم.

من همیشه انگیزه بالایی دارم و از جایی که هستم خوشحالم. با وجود این که سنم بالا رفته است اما وقتی اینجا هستم انگار هنوز بچه هستم، چون کارهایی احمقانه انجام می‌دهم و دلیلش این است که احساس راحتی دارم. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و بتوانم به کمک کردن به تیمی به شکلی که دوست دارم ادامه دهم، همچنین در کنار هم پیش خواهیم رفت.»

«خیلی از آن بازی گذشته و متعلق به زمان دیگری است. آن روزها برای ما سخت بود و نتایج خوبی نگرفتیم اما همیشه به دنبال انتقام هستیم. آن بازی برای آرژانتین سخت بود اما من پس از این همه سال چیز زیادی به خاطر ندارم و خوشحالم که از آن عبور کردیم.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.