انهدام دو تانک مرکاوا و حملات حزب‌الله به «کریات شمونه» و محل تجمع نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۶،‏ ۹:۲۵


شفقنا- حزب الله از از انهدام دو تانک مرکاوا و هدف گرفتن محل تجمعات نظامیان اسرائیلی در مزارع اشغالی شبعای لبنان خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از المنار، حزب‌الله که از بامداد امروز از انجام 5 عملیات علیه رژیم صهیونیستی خبر داده است، در بیانیه نخست اعلام کرد: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و مردم کشور، مجاهدان مقاومت اسلامی شهرک کریات شمونه را مورد راکت‌باران کردند.

حزب الله در بیانیه دوم و سوم خبر داد که و تانک مرکاوای دشمن اسرائیلی را در ارتفاعات لبونة در جنوب لبنان با موشک هدایت‌شونده مورد هدف مستقیم قرار دارد که منجر به آتش گرفتن این تانک‌ها و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم و پنجم هم از حملات راکتی مجاهدان حزب الله به محل تجمع نظامیان صهیونیست در السدانة و برختا واقع در مزارع اشغالی شبعای لبنان خبر داد.

شبکه 12 اسرائیل هم خبر داده که 30 راکت از لبنان به سمت منطقه الجلیل غربی و به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های واقع در شمال اراضی اشغالی خبر داده است.

رزمندگان حزب الله روز گذشته در کمین‌های خود علیه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان توانستند بیش از 5 کشته و 20 زخمی از آنها بگیرند.

متن این خبر در المنار

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه