کمیته های مقاومت فلسطین: عملیات اردن آغاز مرحله جدیدی با عنوان ریشه کن کردن رژیم خبیث است خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۷،‏ ۱۳:۰۱


شفقنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند: عملیات قهرمانانه تیراندازی به سربازان اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «نئوت هاکیکار» واقع در دریای بحرالمیت و در نزدکی مرزهای با اردن را تبریک می گوییم.

به گزارش شفقنا به نقل از المیادین، این کمیته ها اعلام کردند: این عملیات، یک پاسخ طبیعی و یک وظیفه ذاتی به جنگ نسل کشی و کشتارها در فلسطین و لبنان است.

در بیانیه این کمیته ها عنوان شده است: عملیات قهرمانانه و مبارک در جنوب بحرالمیت برای از بین بردن توهم ژنرالهای ناکامی و تروریسم در رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مقاومت است.

براساس این بیانیه، این عملیات آغاز مرحله جدیدی است که عنوان آن، ریشه کن کردن این رژیم خبیث از هر نقطه ای در منطقه ما است.

در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عملیات بحرالمیت پیامی به افکار عمومی رژیم صهیونیستی و دولت افراطی متوهم صهیونیستی است مبنی بر اینکه مقاومت تا نابودی رژیم خبیث شما از پیکر این امت، حاضر، قوی و خلاق و رو به رشد است.

گفتنی است صبح امروز(جمعه) دو نفر از مرزهای اردن عبور کردند و به سمت سربازان اسرائیلی مستقر در مرز بین اردن و فلسطین اشغالی تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن دو سرباز اسرائیلی شد.

ارتش رژیم صیهونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: این دو نفر که از اردن به سمت جنوب بحرالمیت عبور کرده بودند، به شهادت رسیدند.

در بیانیه ارتش این رژیم آمده است: «پس از وقوع حادثه تیراندازی، نیروهای بیشتر به محل اعزام کردیم که باعث شد نفر سوم فرار کند.»

تلویزیون این رژیم هم اعلام کرد: افراد مسلح پیاده از مرزهای اردن عبور کردند در حالی که لباس نظامی به تن داشتند.

در این عملیات دو سرباز اسرائیلی زخمی شدند و مجریان عملیات شهادت طلبانه به شهادت رسیدند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه