آیا نتانیاهو به درک واصل شده است؟

بولتن نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۰:۳۸


اصابت موفق راکت‌ پرتابی از سوی حزب‌الله به صفد اشغالی. حزب‌الله کریات شمونه را هم طبق عادت هر روز راکت‌باران کرد. گزارش‌هایی از اصابت راکت یا پهپاد به قیساریه منطقه اقامت نتانیاهو منتشر شده. تصویری که رسانه کانال ۱۲ رژیم منتشر کرده نشان می‌دهد راکت یا پهپاد شلیک شده با موفقیت به اراضی اشغالی اصابت کرده است.

گروه بین الملل: اصابت موفق راکت‌ پرتابی از سوی حزب‌الله به صفد اشغالی. حزب‌الله کریات شمونه را هم طبق عادت هر روز راکت‌باران کرد. گزارش‌هایی از اصابت راکت یا پهپاد به قیساریه منطقه اقامت نتانیاهو منتشر شده. تصویری که رسانه کانال ۱۲ رژیم منتشر کرده نشان می‌دهد راکت یا پهپاد شلیک شده با موفقیت به اراضی اشغالی اصابت کرده است.

به گزارش بولتن نیوز تلویزیون العربی قطر به‌نقل از منابع خود مدعی شد «ساختمانی که پهپاد به آن اصابت کرده همان ساختمان اقامتگاه نتانیاهو است!» یدیعوت‌احرونوت نوشته «حمله به قیساریه و اصابت پهپاد به یک ساختمان درحالی رخ داده که هیچ آژیر خطری در این منطقه روشن نشده است!»

سازمان رادیو‌وتلویزیون رژیم: این پهپاد ۷۰ کیلومتر از لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیصریه برخورد کرد. معاریو: این سومین بار در حدود یک هفته است که پهپادی از لبنان موفق می‌شود به عمق اسرائیل برسد! «اسکای‌نیوز عربی» هم به‌نقل از ی صهیونیست‌، مثل «العربی»، ساختمان هدف قرار گرفته را «اقامتگاه شخصی نتانیاهو» اعلام کرد!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه