حماس مقاوم‌تر به مبارزاتش تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۲۸،‏ ۱۵:۵۰


دبیرکل جامعه اسلامی مدیران بیان کرد: حماس با تقدیم شهیدان مصمم‌تر و مقاوم‌تر به مبارزاتش تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پیامی شهادت یحیی از سنوار را تسلیت گفت و تاکید کرد: حماس، با تقدیم شهیدانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، هنیه و سنوار، زنده‌تر، مصمم‌تر و مقاوم‌تر به مبارزاتش تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

ابو ابراهیم یحیی سنوار که از تبار شهیدان جبهه مقاومت بود، قهرمانه به شهادت رسید. او در میدان نبرد و در رویارویی مستقیم با دشمن تا دندان مسلح به شهادت رسید، این فرمانده بزرگ، در این نبرد تاریخ‌ساز تا آخرین نفس و آخرین فشنگ و آخرین قطره خون خود جنگید به طوری که نحوه شهادتش او را اسطوره ساخت.

او که فرماندهی باهوش و خستگی ناپذیر بود، عملیات طوفان الاقصی را طرح‌ریزی و اجرا نمود، عملیاتی که در یکسال پیش، لرزه‌ای سهمگین بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی افکند. لرزه‌ای که تا به امروز ادامه یافته و دیر یا زود این رژیم سفاک را از پای در خواهد آورد.

سنوار، فرماندهی که مبارزه با دشمن خونخوار خود را، از چوب و سنگ و زندان شروع کرد. اما امروز غزه با انواع سلاح و تجهیزات نظامی مسلح شده است و قریب یک سال است که در زیر آتش بارهای هوایی و توپ و تانک رژیم جنایت پیشه‌ی صهیونیستی مقاومت می‌کند ودشمن را به ذلت در آورده است.

وجود مجاهدان بزرگی مانند سنوار پیروزی ملت فلسطین قطعی است و اسرائیل راهی جز تسلیم شدن و ترک خانه‌های غصب شده فلسطینی را ندارد. حماس، با تقدیم شهیدانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، هنیه و سنوار، زنده‌تر، مصمم‌تر و مقاوم‌تر به مبارزاتش تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد. یاد و نام شهیدان مقاومت وشهیدانی همچون سنوار در تاریخ مبارزات ملت‌ها تا ابد جاودانه خواهد ماند.

به حول وقوه الهی.

محمد ناظمی اردکانی دبیر کل جامعه اسلامی مدیران ۲۸ مهر ۱۴۰۳

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه