آنچلوتی: مودریچ ما را نجات داد؛ عصبانیت بلینگام از وینیسیوس را دوست داشتم!

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۲:۱۳


طرفداری | کارلو آنچلوتی بخش زیادی از صحبت‌های خود پس از بازی سلتاویگو و رئال مادرید را به قدردانی از لوکا مودریچ اختصاص داد.

دیدار تیم‌های سلتاویگو و رئال مادرید از چارچوب هفته دهم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگا با برتری ۲-۱ مادریدی‌ها خاتمه یافت. در حالی که در خیلی از دقایق بازی سلتاویگو تیم برتر زمین بود، رئال به لطف درخشش ستارگان خود، یک پیروزی سخت خارج از خانه را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی در روز رسیدن به رکورد ۲۰۰ بازی لالیگایی روی نیمکت رئال مادرید، به تمجید و قدردانی از لوکا مودریچ که او هم به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شده، پرداخت. کارلتو در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: مودریچ انسان شگفت‌انگیزی است

لوکا مودریچ فوق‌العاده است. پاس گل فوق‌العاده‌ای داد و تیم را نجات داد. همیشه به ما کمک می‌کند، چه بازی کند چه روی نیمکت باشد. او باورنکردنی است. یک بازیکن خارق‌العاده. رئال مادرید بسیار خوش‌شانس است که لوکا مودریچ را دارد. همه ما افتخار می‌کنیم که با او همکاری می‌کنیم. او در همه زمینه‌ها فوق‌العاده است. کار کردن با لوکا مودریچ افتخار بزرگی است. او لایق همه چیزهایی است که به دست آورده. او فوق‌العاده است، انسان شگفت‌انگیزی است. من فقط می‌توانم بگویم که داشتن او افتخار بزرگی برای ماست. مودریچ در شرایط سختی وارد زمین شد و به ما کمک کرد تا بازی را کنترل کنیم. از ضد حملات آسیب دیدیم

ما از ضد حملات آسیب دیدیم. باید این نقطه ضعف را برطرف کنیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم اما می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. پیروزی ما مدیون پاس فوق‌العاده مودریچ بود. وینیسیوس و امباپه شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. آن‌ها بازی را با دو گل زیبا آغاز کردند و باید به همین روال ادامه دهیم. تغییر چیدمان تیم 

امشب از ترکیب جدیدی استفاده کردیم. جایگاه بلینگام متفاوت بود. می‌خواستیم او را در این پست امتحان کنیم و از عملکردش بسیار راضی بودم. شوامنی را هم در  پست جدیدی امتحان کردیم اما نتیجه دلخواه را نگرفتیم. این اشتباه من بود. ممکن است در برخی بازی‌ها از این سیستم (۱-۲-۴-۳) استفاده کنیم. ۲۰۰ بازی لالیگایی با رئال مادرید؟

200 بازی؟ سوال اینجاست که در چندتای این 200 بازی سختی نکشیدیم؟! فکر کنم حتی یک بازی هم نبوده است! (با خنده) عصبانیت جود بلینگام از وینیسیوس جونیور؟

جود بلینگام از وینیسیوس عصبانی بود؟ من این حرکت را ندیدم. اما اگر چنین حرکتی کرده باشد، نشان می‌دهد که جسارت دارد و من این را دوست دارم. در پایان بازی هم یکدیگر را در آغوش گرفتند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.