تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» تأیید کننده قلم خوب جعفریان است

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۸:۵۶


پیشکسوت حوزه نشر معارف دفاع مقدس با بیان اینکه قلم خانم‌ها در کتاب‌های این حوزه پیشرفت کرده تأکید کرد: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» تأیید کننده این کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی شیرازی در حاشیه مراسم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب پاییز آمد در گفت و گو با خبرنگار دانشجو گفت: کتابهای دفاع مقدس تازه در اواخر دهه شصت و اوایل هفتاد متولد شده بود که و رهبر انقلاب آن موقع بر این کتابها تقریظ می‌زدند. آن زمان این آثار را دفتر ادبیات حوزه هنری انقلاب اسلامی تدوین و چاپ می‌کرد و آقای سرهنگی رئیس این کار بود و ما هم خسته نباشید می‌گفتیم. آن زمان ما می‌گفتیم کاش صد کتاب دفاع مقدس به فروش برسد، اما سالها طول می‌کشید و همین تعداد هم به فروش نمی‌رسید. اما امروز وضع طور دیگری است که با همت امام خامنه‌ای و تقریظ‌های ایشان تیراژهای کتاب به چاپ 500 و برخی بیشتر می‌رسد.

این پیشکسوت عرصه حوزه نشر دفاع مقدس افزود: ما امروز در حوزه نشر که شاخصهای کتاب بودن دفاع مقدس را داشته باشد نداریم که به چاپ پانزدهم یا بیستم نرسیده باشد و باید این سیر را داشته باشیم که به  تیراژ چاپ میلیونی برسیم. 

خانمها پرحوصله هستند

وی در مورد وضعیت نویسندگی و فعالیت خانم‌ها هم در این حوزه گفت: خانمها پرحوصله هستند. اگرچه آنها طولانی می‌نویسند اما کتاب را قوی‌تر به نگارش در می‌آورند و برای همین وقتی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم هم قلم خانم‌های پیشرفت کرده و همچنین توجه به نوشته‌های آنان بیشتر شده‌است. 

تقریظ رهبری هم موید کتاب «پاییز آمد» است

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در مورد کتاب پاییز آمد هم گفت: من از همان روز اول که «پاییز آمد» منتشر شد، از طریق خانم گلستانی این کتاب را دریافت و آن را مطالعه کردم و تقریظ رهبری هم موید این کتاب است و امیدوارم همه جوانان ما آن را مطالعه کنند و با آن آشنا شوند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.