آماده شدن نتانیاهو و همسرش برای جشن ازدواج پسرشان علی‌رغم شرایط جنگی خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۰:۳۰


شفقنا- وب سایت عبری والا روز دوشنبه گزارش داد که علی‌رغم وجود جنگ، بنیامین و سارا نتانیاهو در حال آماده شدن برای برگزاری جشن ازدواج کوچکترین پسر خود، أفنير، در یکی از بزرگترین جشن‌های عروسی در اسرائیل در سال جاری هستند.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «این وب‌سایت نوشت أفنير نتنياهو قرار است ماه آینده ازدواج کند، مگر اینکه در آخرین لحظه تغییری در برنامه‌ها رخ دهد».

به گفته این وب‌سایت، نام نامزد أفنير، أميت يارداني (26 ساله) است که به عنوان محقق آنلاین در یک شرکت فناوری پیشرفته فعالیت می‌کند و در ارتش اسرائیل در واحد فناوری در موديعين خدمت کرده است.

والا همچنین اشاره کرده است که این دو از ژوئیه 2023 در تل‌آویو با هم زندگی می‌کنند و قرار است مراسم ازدواج آن‌ها در تاریخ 26 نوامبر در انستیتوی چند رشته‌ای هرتسلیا در حفات رونيت برگزار شود.

طبق این گزارش؛ مراسم ازدواج أميت و أفنير، یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مراسم عروسی سال، در سایه جنگ و تلاش برای بازگرداندن گروگان‌های زنده و مرده از غزه برگزار خواهد شد.

والا در ادامه، اطلاعاتی درباره أفنير نتنياهو منتشر کرده است. او متولد 10 اکتبر 1994 در اورشلیم و کوچک‌ترین فرزند بنیامین و سارا نتنياهو است. او برادر یائیر و برادر ناتنی نوا است که از ازدواج قبلی بنیامین نتنياهو با ميكي هاران به دنیا آمده است.

أفنير در نوامبر 2014 به ارتش اسرائیل پیوست. در حین آموزش در پایگاه زیکیم در بلکیش، او در اثر حادثه‌ای در صورت خود دچار جراحات جزئی شد. پس از آن، وارد واحد مخفی 8200 شد و در اواخر خدمت خود، از خدمت سربازی انصراف داد.

این خبر را در آرتی عربی ببینید

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه