ساعت دقیق بازی استقلال النصر امشب سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

زیسان . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۸:۵۲


تیم استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر با کریستیانو رونالدو خواهد رفت.

زی‌سان: تیم‌های فوتبال استقلال و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا امروز سه‌شنبه (اول آبان) به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش «زی‌سان»، بازی تیم‌های استقلال و النصر ۱۹:۳۰ امشب برگزار خواهد شد. 

دیدار تیم‌های استقلال و النصر در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در حالی برگزار خواهد شد که با سلب میزبانی استقلال در ایران، این تیم بازی خود را به استادیوم خانگی شباب الاهلی در دبی منتقل کرد، همان استادیومی که چند روز پیش میزبان برتری چهار گله ایران برابر قطر بود.

اطلاعات کامل بازی النصر با استقلال

هفته سوم لیگ نخبگان آسیا

سه شنبه اول آبان ۱۴۰۳

ساعت: ۱۹:۳۰

ورزشگاه شیخ راشد دبی

داور: ادهم مخادمه (اردن)

کمک ها: محمد حسن الکلاف و نادی الرواله (هر دو از اردن)

نکات بازی النصر با استقلال

النصر با ۴ امتیاز از دو بازی قبل در پله چهارم و استقلال با سه امتیاز حاصل از پیروزی مقابل الغرافه در رتبه پنجم جدول است. یعنی دو همسایه به مصاف هم می‌روند.

در این بازی استقلال میزبان است و قرار بود در قلعه حسن خان از رونالدو و یارانش پذیرایی کند. همان شوخی‌های معروف ماه‌های اخیر که آن هم حالا دیگر صدق نمی‌کند!

استقلال در اوج بحران با جواد نکونام بازی اول لیگ نخبگان را با سه گل از الغرافه در قلعه حسن خان برد، اما در بازی دوم، با دو گل در قطر مغلوب السد شد که آخرین حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها بود

یادگار آخرین بازی استقلال در لیگ نخبگان، مصدومیت روزبه چشمی است که هنوز هم نمی‌تواند برای آبی‌ها بازی کند.

بعد از تغییر مربی، سهراب بختیاری زاده در لیگ مقابل ذوب آهن شکست خورد تا نام مربی آفریقایی برای هدایت استقلال اعلام شود. او در این مسابقه از جایگاه، بازی تیم آینده اش را زیر نظر می‌گیرد.

النصر عربستان در هفته اول و در عراق مقابل الشرطه ۱-۱ مساوی کرد. در هفته دوم نیز در عربستان الریان قطر را ۲-۱ برد.

در حال حاضر در جدول غرب آسیا الهلال و الاهلی عربستان با دو پیروزی از دو بازی قبلی و ۶ امتیاز تیم‌های اول و دوم هستند و السد قطر و النصر با ۴ امتیاز سوم و چهارم، یعنی رقبای قبلی و فعلی استقلال!

السد در اوج بحران بود که با بردن استقلال به رتبه سوم رسید. آنها در لیگ قطر هم سروسامان گرفتند.

خوشبختانه مشکل کاپیتان استقلال حل شد و در غیاب کاپیتان دوم، سیدحسین حسینی می‌تواند برای آبی‌ها بازی کند. غیبت او در مقابل ذوب آهن کار دست استقلال داد و بودنش در بازی قبلی برابر السد...

استقلال در این بازی برای آخرین بار با هدایت و تفکرات سهراب بختیاری زاده به میدان می‌رود. چه بسا او اگر ذوب آهن را برده بود، حالا به عنوان مربی قطعی روی نیمکت آبی‌ها بود...

علاوه بر روزبه چشمی، ایمان سلیمی نیز شانس بازی در این مسابقه را ندارد. اما خبر خوب اینکه به احتمال زیاد ابوالفضل جلالی به این مسابقه می‌رسد.

استقلال پس از سال‌ها دوری از عرصه رقابت‌های آسیایی -حتی فصلی که بدون باخت قهرمان شد نتوانست به لیگ قهرمانان بیاید- در حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال قاره، در بدترین شرایط ممکن به حساس‌ترین بازی خود رسید! تقابل با رونالدو و یارانش...

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.