چمران: زاکانی آماده بود به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهد ولی تصمیم گرفته شد این کار فعلا انجام نشود!

رکنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۹:۳۴


رکنا: رئیس شورای شهر تهران درباره سؤال دو نفر از اعضای شورا از زاکانی گفت: علی‌رغم اینکه شهردار آماده پاسخگویی بود، اما تصمیم گرفته شد این کار فعلاً صورت نگیرد.

به گزارش رکنا، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، پیش از آغاز دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره دستور جلسه امروز شورا اظهار کرد: ابتدا آقای امانی گزارشی از یکی از محلات تهران که بازدید کرده است، ارائه خواهد داد. سپس دوستان طرحی را مطرح کرده‌اند که موزه‌های شهرداری، هر آنچه که مربوط به موزه‌ها است، باید در سامانه میراث فرهنگی ثبت شود که قانوناً این کار باید انجام گیرد.

وی افزود: بعد از آن، چون از بررسی باغات کمی عقب افتاده‌ایم، امروز باغات را در دستور کار قرار داده‌ایم. موارد زیادی هستند که باید رسیدگی شوند.

چمران در رابطه با سؤال دو نفر از اعضای شورای شهر تهران (نجفی و تشکری هاشمی) از زاکانی؛ شهردار تهران گفت: سؤال آقای تشکری و خانم نجفی به دلیل وقت‌گیری جدا مطرح خواهد شد. قرار بود که این موضوع 10 روزه رعایت نشود. البته شهردار آماده پاسخگویی بود اما به دلایل مسائل عمومی کشور، این موضوع به تعویق افتاده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در واکنش به فعالیت کارخانه سیمان و آلودگی زیست‌محیطی این مجموعه تأکید کرد: برای این کارخانه چند بار فیلتر گذاشته‌اند تا آلودگی هوا را کاهش دهند، اما اعلام می‌کنند که این‌ها کافی نیست. سازمان محیط زیست متولی اصلی این موضوع است و باید خودش وارد عمل شود. آن‌ها اجازه قانونی دارند که در این مسئله ورود کنند. از آن‌ها خواسته‌ایم که اگر واقعاً این آلودگی وجود دارد، اقدام کنند و کار درست‌حسابی انجام دهند. شهرداری نیز اعتراض کرده و جریان را پیگیری می‌کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه