بودجه سال ۱۴۰۴ شفاف است/ ۲ میلیارد دلار برای واردات خودرو/ آخرین خبر از بنزین

دیدار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۱:۰۹


محمود پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۴ شفاف و قابل گزارش گیری است، گفت: ۲ میلیارد دلار امکان ورود خودرو‌های نو در سال آینده در نظر گرفته شده تا در کنار صرف جویی بتوانیم مصرف را کم کنیم. در لایحه بودجه چیزی به عنوان افزایش یا کاهش قیمت بنزین لحاظ نمی‌شود.

دیدارنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه سال ۱۴۰۴ تقدیمی به مجلس شورای اسلامی شفاف و قابل گزارش گیری است.

«سید محمود پورمحمدی» امروز (سه شنبه) در نشست خبری در تشریح اصلاحات ساختاری لایحه بودجه ۱۴۰۴ تقدیمی به مجلس شورای اسلامی افزود: شناسنامه دار کردن پرداخت‌ها برای قابل رصد بودن بودجه در راستای شفافیت انجام شده است.

وی بیان‌داشت: بودجه یکپارچه شده تا شفافیت بیشتری داشته باشد و تلاش شده ارقام حقیقی در آن لحاظ شود تا به موقع دریافتی‌های مردمی اجرا و متناسب سازی‌ها و پرداخت مطالبت گندم کاران سال آینده به موقع انجام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در این بودجه تلاش شده ضمن کاهش تورم، بودجه اثر مثبتی بر روی رشد اقتصادی داشته باشد، ضمن اینکه بودجه عمرانی کشور افزایش یافته است.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رشد مصرف بنزین افزایش بی رویه داشته و ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: اگر این روند ادامه یابد، باید از بودجه دیگر بخش‌ها بزنیم و پول بنزین بدهیم، با این حال برنامه‌هایی دیده شده در برنامه که به معنی افزایش بنزین نیست.

تخصیص ۲ میلیارد دلار برای واردات خودرو

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد دلار امکان ورود خودرو‌های نو در سال آینده در نظر گرفته شده تا در کنار صرف جویی بتوانیم مصرف را کم کنیم.

وی تاکید کرد: در لایحه بودجه چیزی به عنوان افزایش یا کاهش قیمت بنزین لحاظ نمی‌شود.

ادامه دارد ..

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه

    خبرگزاری دانشجو . ۱۳ ساعت پیش

    1ی